پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ویروس کرونا

حوزه/ از دیروز تا امروز ۴ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱۰۳۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۵۳۳ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای آخرین وضعیت کرونا در کشور را اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

"تا کنون ۶۴ میلیون و ۷۶۰ هزار و ۱۸۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۲۰۸ نفر دُز دوم و ۲۹ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۱۸۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۲ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۵۷۹ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۱۱۰ هزار و ۶۶۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۴ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱۰۳۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۵۳۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۹۶۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۷۵۸ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۷۴ هزار و ۹۹۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۱۰۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۳ میلیون و ۷۴ هزار و ۵۱۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۵۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۸۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۹۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند."

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پایش مدام IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    پایش مداوم وزارت و کلیه زیر مجموعه ها بخصوص آنچه در مورد کروناست بسیار ضروری است.
  • صحنه IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    در موقعیتی که طب اسلامی و سنتی بجد به مقابله با کرونا برخواسته، و شفاء یافتگان فراوانی اکثر از همین طریق به نتیجه رسیده اند، چگونه انتساب مداوا یا پیشگیری به روش وزارتی قابل باور است؟
  • ؟ IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    سکته و فوت واکسنیها کم است؟ چرا مستقلا به موضوع سلامت و جان مردم پرداخته نمی شود؟
  • ستم IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 1
    محرومیت واکسن نزده ها از خدمات اجتماعی، در حالی که همه ی کاهشهای قبلی را به غلط به سبب واکسن می دانستند، ظلم آشکاری است.
  • مخاطره IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 1
    دادن اداره امور به وزارتی که بیشترین تبعیت از سازمان بودجه خور ارتش تروریست و تروریست زای آمریکا، عاری از هر گونه تدبیر، و مخاطره رقم زدن فاجعه به امضای سکوتی طیف انقلابی را ...
  • نعمت بسیار مهم IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    نمک خداداد، اباداء و‌ انتهای غذا
    • تصحیح IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      0 0
      ابتداء و انتهای غذا
  • استقلال IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    بهداشت ما می بایست کاملا مستقل از سازمان تبعه ارتش آمریکا باشد، افتخار همکاری می بایست، نشانه ای از عدم صلاحیت مفتخر برای تصدی مسئولیت باشد.
  • ضرورت دم و بازدم IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    0 0
    ماسک از سویی مانع از استنشاق عادی اکسیژن می شود، و از سوی دیگر امکان برگشت دی اکسید کربن را فراهم می آورد، تازه ممانعتش از ویروس هم چندان معلوم نیست، اصرار بر چنین چیزی دشوار است، عنوان علمیت، مصلحت و رجحان بیابد.
  • ! IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    0 0
    خیلی مضحک و تعجب براگیز است که گفته شود زمان کرونا سرماخوردگی نداریم ! یعنی کرونا مانع از سرماخوردگی عادی می شود؟! چرا بایستی گذاشت چنین جامعه به سخره گرفته شود و ما تضحک به الثکلی بگویند؟! تخصص زمانی متکی و مورد قبول است که توام با ادعاهای خلاف بدیهیات نباشد. نباید گذاشت عنوان تخصص مستمسک ظلم به جامعه شود. ارعاب و پمپاژ ترس غلط خیلی تاسف برانگیز است.
  • ادعاهای باطله سابقه IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    0 0
    به پیش بینی های گذشته بهداشت جهانی و مانند آن مراجعه کنید، مگر نمی گفتند، اگر واکسن، ماسک و کلا پروتکلهای کذایی رعایت نشود، چنین و چنان می شود... چقدر کشته می شوند، بر اساس آن پیش بینی ها الآن می بایست اثری از مردم آن کشورهایی که یا نداشته اند یا اجراء نکرده اند نباشد. در حالی که همگان می بینند، نه خبری از تلفات کذایی در آن کشورهاست و نه ... . پس چرا کسانی که ادعای خلاف کرده و می کنند، باعث رنج بیشتر مردم می شوند، و منکر عوارضات پروتکلهای کذایی از جمله واکسن ادعایی می شوند، همچنان در مصدر امورند؟!