دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
باطنی

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان نمایشگاه «روایت تبلیغ» را دارای ایده‌های ارزشمند دانست و گفت: فعالیت‌ها، ایده‌ها و زمینه همکاری جدید را در مرکز مدیریت حوزه و معاونت پژوهش پیگیری می‌کنیم.

حجت‌الاسلام علیرضا باطنی، جانشین، مدیر حوزه علمیه اصفهان در حاشیه بازدید از آخرین روز نمایشگاه «روایت تبلیغ»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان اظهارکرد: این نمایشگاه نوید دهنده دغدغه مندی طلاب، فضلا و حوزه علمیه، پیرامون جامعه، پاسخگویی، نوآوری و خلاقیت است.

وی افزود: حضور در عرصه تبلیغ نوین، بررسی نیازهای جامعه و جذب مخاطب جوان، ویژگی امروز حوزه علمیه است و این نشان‌دهنده‌ی پیروی حوزه علمیه از بیانات مقام معظم رهبری و پیگیری مطالبات ایشان بوده است.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: تاکیدات رهبری در حوزه تحول و تبلیغ در این نمایشگاه به خوبی به نمایش گذاشته شده و زمینه فعالیت پیش روی طلاب و بازدیدکنندگان را برای آنها ترسیم می کند.

وی تاکید کرد: از قسمت های مختلف نمایشگاه «روایت تبلیغ» ایده‌های خوبی دریافت کرده ایم، زمینه همکاری مشترک نیز با بعضی از بخش‌ها وجود داشت که با مسئولین مربوطه ارتباط گرفته شد تا فعالیت‌ها و ایده‌های جدید را در مرکز مدیریت و معاونت پژوهش حوزه علمیه اصفهان پیگیری و اجرا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha