پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ همایش طلایه‌داران تبلیغ در ارومیه

حجت الاسلام مومنی گفت: امروز دشمن بر روی بی حجابی سرمایه گذاری کرده است و اگر بتوانیم شخصیت زن در اسلام و ریشه و عوامل بی‌حجابی را در جامعه برای بانوان تبیین کنیم نقشه های معاندین بی اثر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه حجت الاسلام علی مؤمنی عصر پنج شنبه در همایش طلایه داران تبلیغ که در مسجد حاجی خان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: خاصیت طلبگی متواضع بودن است و مبلغ باید هر کجا زمینه تبلیغ فراهم باشد اسلام را تبلیغ کند.

کارشناس مذهبی افزود: برگزاری مجالس امام حسین علیه السلام دستور ائمه معصومین(ع) است و رونق دادن مجالس اباعبدالله الحسین علیه السلام احیای شعائر الهی است.

وی با تاکید بر لزوم توجه مبلغان به منابر کوتاه، گفت: آن زمانی که شیخ بهایی ها دانش را به بشریت انتقال می‌دادند خبری از دانشمندان غربی نبود و اگر بتوانیم محاسن کلام اهل بیت(ع) را درک کنیم دنیا را متحول خواهیم کرد.

حجت الاسلام مومنی تصریح کرد: از جمله مباحثی که باید در منابر به آن توجه شود تبیین نقشه های دشمن در مورد بی‌حجابی است؛ امروز دشمن بر روی بی حجابی برنامه ریزی کرده است و اگر بتوانیم شخصیت زن در اسلام و ریشه و عوامل بی‌حجابی را در جامعه برای بانوان تبیین کنیم نقشه های معاندین بی اثر خواهد شد.

وی اضافه کرد: با وجود تبلیغات گسترده دشمن علیه دین و انقلاب، مردم به اعتقادات و مقدسات دینی پایبند هستند و باید از همه ظرفیت ها برای نشر محاسن کلام اهل بیت(ع) استفاده کنیم.

کارشناس مذهبی با تاکید بر پاسخگویی به شبهات فضای مجازی، گفت: امروز وهابیت برای از بین بردن اعتقاد به امامت هزینه های کلانی پرداخت می‌کند و اخیرا هم شش جلد کتاب علیه الغدیر نوشته اند و لازم است طلاب به این شبهات جواب بدهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha