یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی - امام جمعه خرم آباد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی جان باختن تعدادی از هم استانی ها در سیل اخیر را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی، جان باختن تعدادی از هم استانی ها بر اثر حادثه ناگوار سیل الیگودرز را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

در آستانه ماه محرم الحرام و ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش، حادثه ناگوار جاری شدن سیل در شهرستان الیگودرز و حومه که منجر به جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان شد ، موجب تأسف و تأثر عمیق شد.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه تأسف‌بار به خانواده‌های داغدار این عزیزان و هم‌دردی با ایشان از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی درخواست می‌نمایم.

با تشکر از خدمات امدادی انجام شده، از همه خدمتگزاران مردم در استان لرستان و سازمان‌های کشوری و لشگری به ویژه در بخش های امدادی و درمانی انتظار می‌رود که رسیدگی به وضعیت خانواده های جانباختگان و مصدومین و اسکان آنان در مکان های امن را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

بدیهی است اصلی‌ترین وظیفه خدمتگزاران به مردم پیشگیری از وقوع چنین حوادثی است تا از خسارت های جانی و مالی جلوگیری شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha