پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1037384
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
نوراباد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) شهرستان نورآباد با بیان اینکه دشمن شناسی، استکبار ستیزی و ظلم ستیزی از دیگر اهداف قیام عاشورا و مکتب امام حسین(ع) بوده است، گفت: مبلغان لازم است تا در منابر خود شاخصه‌ها و مولفه‌های استکبار ستیزی و ظلم ستیزی را مورد تبلیغ قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، منظر جهان پور مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) نورآباد امروز در جمع خواهران طلبه این مدرسه با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: ایام محرم و صفر فرصتی مغتنم برای تبیین و ترویج فرهنگ ولایتمداری، ایثار و شهادت در جامعه است.

وی با بیان اینکه دشمن شناسی، استکبار ستیزی و ظلم ستیزی از دیگر اهداف قیام عاشورا و مکتب امام حسین(ع) بوده است، گفت: مبلغان لازم است تا در منابر خود شاخصه‌ها و مولفه‌های استکبار ستیزی و ظلم ستیزی را مورد تبلیغ قرار دهند.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) نورآباد با اشاره به اینکه احیاء و اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر از دیگر اهداف مهم قیام عاشورا است، خاطر نشان کرد: برای تبلیغ و ترویج این فریضه در جامعه باید همت جهادی و انقلابی داشته باشیم.

جهان پور با اشاره به اینکه واقعه عاشورا درس‌ها و عبرت‌های بزرگی برای جهان اسلام داشته است، تصریح کرد: بی‌شک ترویج و فرهنگ‌سازی اهداف قیام عاشورا نیاز امروز مسلمانان برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha