یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین در پیامی درگذشت حجت الاسلام مصطفی نصیری از طلاب قزوین که در حادثه سیل اخیر آسمانی شد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا در پیامی درگذشت مرحوم حجت الاسلام مصطفی نصیری را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

«وَمَنْ یُهَاجِرْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ یَجِدْ فِی الْأَرْضِ مُرَاغَمًا کَثِیرًا وَسَعَةً ۚ وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّهِ ۗ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا»
درگذشت طلبه فاضل جهادی و مبلغ تلاشگر و مخلص حجت الاسلام والمسلمین مصطفی نصیری و همسرمکرمه، هر دلی را اندوهبار کرده و زبان به تحسین و تمجید به این خانواده مجاهد می‌گشاید ضایعه ای بزرگ به جامعه علمی استان قزوین بشمار می آید.

اینجانب با قلبی اندوهگین رحلت این عزیزان را به خانواده بزرگ حوزه علمیه بویژه حوزه علمیه استان قزوین تسلیت عرض نموده علو درجات برای آنان از خدای متعال مسئلت می‌کنم.
رحمت و رضوان الهی به ارواح طیبه این طلبه قزوینی و همسر مکرمه و فرزند وی باد که مظلومیتشان از عمق جان انسان را اندوهگین نموده و می سوزاند.

خداوندا آنان را با صالحان و شهدا محشور شان کن و در جوار رحمت واسعه خود مسکنشان ده. به بازماندگان بویژه والدینشان صبر و اجر کرم فرما.
آمین یا رب العالمین.

محمد تقی سبحانی نیا

مدیر حوزه علمیه قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha