چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست

حوزه/ نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بقای جمهوری اسلامی به گرامیداشت ایام ملی و مذهبی است و اگر مناسبت‌های ملی و انقلابی فراموش شود به یک ملت خنثی تبدیل می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، به مناسبت سالروز گرامی داشت تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بعدازظهر امروز کارکنان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نشستی با حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در این دیدار با تسلیت ایام ماه محرم و گرامیداشت، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) برگرفته از قیام خونین امام حسین(ع) است که برای حفظ دین و براندازی ظلم و جور بود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به بی‌اعتنایی دوران پهلوی به مسائل شرعی اشاره و عنوان کرد: مسئله حجاب یک واجب شرعی و دینی است، اما بی‌حجابی، برهنگی، گناه، شرب خمر، فساد و فحشاء در حکومت طاغوت ترویج پیدا کرد، بنابراین قیام حضرت امام(ره) یک ضرورت و اصل بود.

امام جمعه شهر یاسوج به تشکیل شورای هماهنگی انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اشاره و با بیان اینکه این شورا وظیفه خطیری بر عهده دارد، گفت: بقای جمهوری اسلامی به گرامیداشت ایام ملی و مذهبی است. این مجالس به انقلاب حیات می‌دهد و نفس انقلاب اسلامی است.چرا که اگر به آنها پرداخته نشود غفلت به وجود می‌آید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه برگزاری این مناسبت‌ها با حضور باشکوه مردم بیانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اگر در مقابل آمریکا و جریان ضد انقلاب بیدار نباشیم دشمن به آنچه می‌خواهد می‌رسد، گر چه شاهدیم که جنگ رسانه‌ای و فرهنگی را علیه جمهوری اسلامی به راه‌ انداخته است.

وی با بیان اینکه در جنگ رسانه‌ای و فرهنگی کم‌تلفات ندادیم، افزود: اگر مناسبت‌های ملی و انقلابی فراموش شود ما به یک ملت خنثی تبدیل می‌شویم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروزه به برکت گرامیداشت همین مناسبت‌ها و سر زنده بودن جریان انقلاب، جمهوری اسلامی ایران چنین قدرتی دارد که شعله‌های آن دشمنان را می‌سوزاند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن همچنان هزینه می‌کند تا ملت ما را از این حماسه‌سازی و روحیه انقلابی بازدارد، اما به برکت انقلاب اسلامی و پشتوانه مردمی که حفاظت از این انقلاب را عزت و شرف خود می‌دانند ضربه‌های بزرگی به دشمنان وارد شده است.

مأموریت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

در ادامه حجت‌الاسلام سید جواد خاضع با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی در تاریخ ۱۲ مرداد سال ۱۳۵۹ گفت: این شورا با هدف تعظیم شعائر الهی، حفظ و زنده نداشتن مناسبت‌های انقلاب اسلامی تشکیل شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: موضوع فعالیت شورا، سیاست‌گذاری، هماهنگی و راهبری و همکاری در مناسبت‌های ملی و مذهبی است که عمده فعالیت در مناسبت‌های سیاسی، انقلابی و ملی مانند ۱۲ فروردین، ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان، روز قدس و سایر مناسبت‌ها است.

وی با بیان اینکه ۲۰ دستگاه و نهاد رسمی عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند، گفت: برنامه‌های شورا تحت نظر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به خوبی برگزار شد.

خاضع بیان کرد: در شهرستان‌های استان دفتر شورای هماهنگی نداریم و برنامه‌های شورا از طریق دفاتر ائمه جمعه و تبلیغات اسلامی اجراء می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌ها باعث تجدید میثاق مردم با انقلاب اسلامی و بیانگر اقتدار و استواری جمهوری اسلامی است که نشان می‌دهد با وجود سلایق مختلف، مردم به انقلاب پایبند هستند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌ها یک جریان‌سازی انقلابی است و تریبون شورای هماهنگی فرصت مناسبتی است تا مطالبات مردم پیگیری شود و مواضع جمهوری اسلامی در قالب قطعنامه‌ها مطرح شود.

وی بیان کرد: در ۴۳ سال گذشته در کلام امامین انقلاب تمجیدهای بی‌نظیری از شورای هماهنگی شده که مدال افتخاری برای شورا است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha