چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1037747
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
گروه منتظران ظهور

حوزه/ مسئول گروه جهادی تبلیغی منتظران ظهور(عج) مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اسفراین گفت: این گروه ۸ سال است که در زمینه های جهادی، فرهنگی، تبلیغی، عمرانی، اجتماعی و... به مناطق روستایی و عشایرنشین و شهرک‌های محروم شهرستان مبلغ اعزام می‌کند.

حجت‌الاسلام حسین حجی‌زاده در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در مشهد اظهارکرد: گروه جهادی تبلیغی منتظران ظهور(عج) مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اسفراین خراسان شمالی، ۸ سال است تشکیل شده که نام قبلی این گروه با عنوان ام ابیها(س) بود که از امسال با نام گروه منتظران ظهور(عج) در زمینههای جهادی، فرهنگی، تبلیغی، عمرانی، اجتماعی و... فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه در گروه جهادی تبلیغی منتظران ظهور(عج) مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اسفراین، تعداد ۷۰ مبلغ فعالیت دارند، ادامه داد: همزمان با ماه محرم، به مناطق روستایی و عشایرنشین و شهرک‌های محروم شهرستان که روحانی مستقر یا مسجد نداشتند و همچنین به مسجد جامع شهر و مسجد اعظم، اعزام مُبلغ داشتیم.

مسئول گروه جهادی تبلیغی منتظران ظهور(عج) مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اسفراین تصریح کرد: موضوع جهاد تبیین، سبک زندگی اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، فرزندآوری و تربیت خانواده از محتواهای ارائه شده، توسط مُبلغین این گروه جهادی است.

حجت‌الاسلام حجی‌زاده افزود: شهرک سلمان فارسی، شهرک کشت و صنعت، منطقه شهدای مقاومت در شهرستان اسفراین، از جمله مناطقی است که مسجد یا روحانی مستقر ندارند و مُبلغان گروه جهادی ما در ایام محرم به این مناطق محروم اعزام شده‌اند.

وی اظهارکرد: از صفر تا ۱۰۰ ساخت دو باب منزل مسکونی طی دو سال، بازسازی چهار مسجد شهر، بازسازی مدرسه ابتدایی و موسسه قرآنی، مشارکت‌های مختلف دراردوهای جهادی سطح شهر، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری دین، نشاط و زندگی به مدت ۹۰ شب در پارک‌ها و تفرجگاه‌های در قالب ترنم رمضان در دهه کرامت و دهه امامت و ولایت، مواسات و همدلی به مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال توسط مرکز نیکوکاری منتظران ظهور(عج) مدرسه، تجهیز کامل اموات کرونایی از ابتدای کرونا در سطح استان، ضدعفونی بیمارستان مراکز معلولین و مساجد کل شهرستان، حضور در تست‌های غربال‌گری و کسب رتبه اول کشور از دیگر اقدامات گروه جهادی محسوب می‌شود.

مسئول‌گروه جهادی تبلیغی ‌منتظران ظهور(عج) مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اسفراین‌گفت: روان‌شناسی، کار با کودک، سواد رسانه، کارشناس مذهبی، عروسک‌گردانی، کاشی‌کاری، لوله‌کش‌ و گچکار، از دیگر تخصص‌های مبلغان این گروه جهادی تبلیغی‌ می‌باشد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha