پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم

حوزه/ با توجه به ظرفیت تشکل های مردمی در امر به معروف و نهی از منکر، متقاضیان می‌توانند با ثبت در سامانه برای دریافت مجوزهای رسمی اقدام کنند و هر ۵ نفر یک تشکل مردمی را شکل بدهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر گرجی در جمع آمرین به معروف و ناهیان از منکر شهرستان کهک در تالار امام علی فرمانداری اظهار داشت: امام حسین(ع) در وصیت نامه خود به برادرش در مورد قیام اعلام کرد که برای امر به معروف و نهی از منکر و احیای دین جدم حرکت کرده ام.

وی با گرامیداشت دهه امر به معروف و نهی از منکر افزود: سوگواری و نذر برای امام حسین بدون توجه به هدف سید الشهدا و احیای ان کم اثر و کم ارزش است و گریستن و عزاداری به تنهایی کفایت نمی کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم اظهار داشت: همان طور که رعایت بهداشت وظیفه همه ماست، ما نیاز به علوم پزشکی برای آموزش و درمان نیز داریم و امر به معروف با توجه به اینکه برای بهداشت معنوی و روحی و روانی انسان است باید ساختارمند شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین گرجی بیان کرد: تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد یکی دیگر از اقدامات مهم است که با اختیارات قانونی و حمایت قضایی و انتظامی همراه است.

وی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت تشکل های مردمی در امر به معروف و نهی از منکر، متقاضیان می‌توانند با ثبت در سامانه برای دریافت مجوزهای رسمی اقدام کنند و هر ۵ نفر یک تشکل مردمی را شکل بدهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha