پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله رجبی

حوزه/خون پاک شهید کریمیان و دیگر مدافعان حرم نه تنها شجره طیبه اسلام و مکتب اهل‌بیت (ع) را آبیاری کرد و توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌المللی در اسلام‌هراسی و برادرکشی را خنثی ساخت بلکه هیمنه استکبار جهانی و مزدوران منطقه‌ای‌اش را درهم شکست و جبهه مقاومت و نظام جمهوری اسلامی را سربلند و سرافراز ساخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پیام آیت الله رجبی رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی و عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه به مناسبت بازگشت پیکر مطهر طلبه شهید موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره)، شهید حجت‌الاسلام محمدامین کریمیان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً» (احزاب، ۲۳)

خط سرخ شهادت باب و مسیری است که خداوند برای اولیای خاص خود گشوده است و شهادت غریبانه در دیار غربت هدیه‌ای است که حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به عاشقان خویش هدیه می‌دهد.

در ماه محرم و در ایام سوگواری سالار شهیدان پیکر مطهر شهید مدافع حرم اهل‌بیت (ع) و دانش‌آموخته حوزه علمیه قم و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) به ایران اسلامی بازگشت.

روحانی مجاهدی که مدادالعلماء را به دماءالشهداء و دفاع فکری از مکتب اهل‌بیت (ع) را به مبارزه عملی در میدان دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) پیوند زد.

این سرباز رشید حضرت بقیة‌الله‌الأعظم (ارواحنا فداه) عروج ملکوتی و سفر من الخلق الی الحق را با آموختن درس عشق در حرم کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه (س) آغاز و با ابراز وفاداری به عقیله بنی‌هاشم (س) و پابوسی حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)، در مقام قرب الهی و بهشت رفیع شهدای مدافع حرم میهمان اباعبدالله الحسین (ع) گردید.

آری اگر در ظهر عاشورا به هنگام نماز یاران باوفای امام حسین (ع) جسم خویش را سپر بلای اباعبدالله (ع) کردند، مدافعان حرم نیز جسم و جان خویش را سپر بلای حرم اهل‌بیت (ع) کردند تا دست حرامیان از این حریم مقدس کوتاه شود.

شهید کریمیان و همرزمانش درس مبارزه با اسلام آمریکایی و شجره خبیثه داعش را از مبارزه سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) با اسلام اموی و شجره خبیثه ابوسفیانی آموختند.

خون پاک شهید کریمیان و دیگر مدافعان حرم نه تنها شجره طیبه اسلام و مکتب اهل‌بیت (ع) را آبیاری کرد و توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌المللی در اسلام‌هراسی و برادرکشی را خنثی ساخت بلکه هیمنه استکبار جهانی و مزدوران منطقه‌ای‌اش را درهم شکست و جبهه مقاومت و نظام جمهوری اسلامی را سربلند و سرافراز ساخت.

این شهید عزیز که صدها مرتبه شهادت را افتخار خود می‌داند؛ در ولایت‌مداری، عشق و اعتقاد به اهل‌بیت (ع)، نورانیت، صفای باطن و بصیرت برای همه اقشار امت ما به‌ویژه روحانیت الگو و درس‌آموز است.

ملت و مسؤولان ما باید قدردان این شهید بزرگوار و خانواده‌های بزرگوارشان باشند. شهیدی که در تکریم و بزرگداشت ایشان، علامه مصباح یزدی (قدس سره)، آن عالم ربانی و آگاه می‌فرماید: «اگر وظایف واجب دیگر نبود ما باید در اینجا غسل کنیم، احرام ببندیم و به بابل بیایم و آنجا عرض تسلیت کنیم.»

مجددا شهادت این شهید عزیز را به خانواده ایشان به‌ویژه پدر و مادر گرامی‌شان و هم‌درسان و همرزمان وی و مردم غیور بابل تبریک و تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال حشر ایشان با اهل‌بیت (ع) و حشر ما با ایشان را خواستارم.

محمود رجبی

١۴٠١/٠۵/١١

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha