پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام فیاضی ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام فیاضی گفت: در دوران جنگ تحمیلی نوجوانان با الگو قرار دادن حضرت قاسم علیه السلام به جبهه رفتند و از عزت و شرف کشور دفاع کردند و با تقدیم ۳۶ هزار شهید نقش کم‌نظیری را در این عرصه به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام میثم فیاضی امروز در مراسم «احلی من العسل» که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، با بیان این‌که مهم ترین درس کربلا ولایت مداری است، اظهار داشت:مراسم احلی من العسل تجدید پیمان با ولایت و امامت است و نوجوانان با ولایت عهد می بندند تا در صحنه های متعددی یار و یاور انقلاب باشند.

وی افزود: امروز جوانان و نوجوانان کشور در عرصه های مختلفی توانسته اند قله ها را فتح کنند ان‌شاءالله ادامه خواهد داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در دوران جنگ تحمیلی نوجوانان با الگو قرار دادن حضرت قاسم علیه السلام به جبهه رفتند و از عزت و شرف کشور دفاع کردند و با تقدیم ۳۶ هزار شهید نقش کم نظیری را در این عرصه به نمایش گذاشتند.

معرفت به فلسفه عاشورا و قیام امام حسین علیه السلام منجر به بصیرت و دانایی خواهد

در ادامه این مراسم جواد جنگی با بیان این که حضرت قاسم علیه السلام الگوی بی بدیل شجاعت، عشق و ایثار برای نوجوانان و جوانان است، گفت: جوانان ایران اسلامی همچون شهدای کربلا و شهدای انقلاب اسلامی، ولایت مداری، تقوا، ایثار و اخلاص را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی عنوان کرد: معرفت به فلسفه عاشورا و قیام امام حسین علیه السلام منجر به بصیرت و دانایی خواهد شد.

وی در پایان اضافه کرد: پس از معرفت، عشق و انوار الهی در دل جوان متجلی می شود.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha