جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موکب

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر از برپایی موکب ماه محرم با هدف مرور وصیت نامه شهدا در مورد توصیه به رعایت حجاب و عفاف و اهمیت آن خبر داد.

زینب غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، با تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یارانش، اظهار داشت: موکب حسینی با محور مرور وصیت نامه شهدا با موضوع حجاب و توصیه آنان به زنان و دختران درباره حفظ این فریضه دینی به همت بانوان فعال مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر برپا شد.

وی افزود: با توجه به نام‌گذاری هفته ابتدایی ماه محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر، همچنین به دلیل اهمیت موضوع حجاب برای دختران، کادر و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر اقدام به برپایی این موکب کردند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر تصریح کرد: وصیت نامه شهدا همواره مورد توجه و چراغ راه بانوان در پیمودن مسیر صحیح بوده و از آنجایی که موضوع حجاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است، در وصیت نامه تعداد زیادی از شهدا توصیه به حجاب را مشاهده می کنیم.

خانم غفوری اظهار کرد: توصیه به حفظ حجاب و در مسیر حضرت زینب سلام الله علیها قدم برداشتن از توصیه هایی بود که هر کدام از شهدا با ادبیات زیبا و مختص به خود در وصیت نامه ذکر کرده اند.

وی ادامه داد: در این موکب بسته فرهنگی به همراه فرازی از وصیت نامه شهدا تهیه و در اختیار نوجوانان قرار گرفت تا با یاری خداوند در مسیر شهدا قدم بردارند.

بانوان طلبه اشکذری موکب مرور وصیت نامه شهدا درباره حجاب برپا کردند

بانوان طلبه اشکذری موکب مرور وصیت نامه شهدا درباره حجاب برپا کردند

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha