پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک روز خبرنگار از تمامی کسانی که در برگزاری دهه اول محرم ادای دین نمودند، تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام سیدرضا افتخاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک روز خبرنگار، از تمام کسانی که در بزرگداشت "عزاداری دهه ی اول محرم"به نوعی ادای دین کردند، تشکر و قدردانی کرد.

وی در ابتدای با اشاره به ۱۷ مرداد "روز خبرنگار" از تمام خبرنگاران خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و صدا و سیما که در انتقال مفاهیم عاشورایی تلاش کردند، تقدیر کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هیئت‌های مذهبی، مداحان، مبلغین و روحانیون مستقر در هیئات، موکب‌داران، هنرمندان گروه تعزیه، امامان جمعه و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های امدادی در برگزاری خوب و مطلوب برنامه‌های دهه اول محرم نقش داشتند.

افتخاری بیان کرد: پدران و مادران در وضعیت کنونی جامعه وظیفه ی پرورش نسل حسینی و آموزش و انتقال مفاهیم حماسه بزرگ حسینی را به فرزندان خود می‌آموزند که این چنین کودکان و نوجوانان با شور حسینی در تکریم عاشورائیان انجام وظیفه کردند. آرزوی توفیق روزافزون و ثابت قدم ماندن در این زمینه را برای همه آنها از خداوند آرزو می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha