چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سیدجمال حسینی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: چند روز گذشته تمام جهانیان شاهد یورش وحشیانه و ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل به غزه بودند؛ در این نبرد نابرابر بسیاری از کودکان و غیرنظامیان فلسطینی به خاک و خون کشیده شدند.

حجت السلام سیدجمال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه استان کردستان اظهار داشت: برخلاف آنچه که دشمنان تبلیغ می کنند پایه های دین اسلام براساس اخلاق و معنویت گذاشته شده و خشونت و قوم گرایی در این آیین به شدت نهی شده است.

استاد حوزه علمیه کردستان گفت: اسلام واقعی چهره ای رحمانی دارد که رحمت خداوند متعال در آن همواره جاری است، با این حال برخی افراد و گروه ها به نام اسلام و به کام استکبار چهره ای بالعکس از دین رسول الله (ص) به نمایش می گذارند.

وی تلاش این دست از گروه ها را پیاده کردن برنامه های دشمن و استعمار عنوان کرد و افزود: آشنایی جهانیان با اسلام راستین و واقعی می تواند برای آنان بسیار گران تمام شود؛ آشنایی جوانان غربی و اروپایی با این آیین رحمت و مهربانی زمینه ای برای گسترش جهانی موج اسلام گرایی خواهد شود و این امر هرگز به مذاق دشمن خوش نخواهد آمد.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: دشمنان همیشه برای تغییر و تحریف چهره اسلام راستین توطئه ها و دسیسه های بسیاری به کار بسته اند که مهمترین این دسیسه ها ایجادرژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی در قلب جهان اسلام است.

وی افزود: اسرائیل که امام راحل آن را غده سرطانی در جهان اسلام می دانستند، امروز دست به هر کاری می زند که وحدت مسلمین محقق نشود؛ صهیونیست ها با استفاده از تمام ابزارهایی که در اختیار دارند در حال پیاده کردن یک سیاست شیطانی علیه مسلمین هستند، لذا باید علمای اسلام در مقابل فتنه گری ها هوشیار باشند و جامعه را بیدار کنند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به یورش وحشیانه صهیونیست ها به غزه، گفت: در چند روز گذشته تمام جهانیان شاهد یورش وحشیانه و ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل به غزه بودند؛ در این نبرد نابرابر بسیاری از کودکان و غیرنظامیان فلسطینی به خاک و خون کشیده شدند. با این وجود همه دیدیم که مدعیان دروغین حقوق بشر به جای محکوم کردن این جنایات، تلویحاً این حملات را تایید و حق مشروع صهیونیست ها در دفاع از خود دانستند که این نگاه کشورهای غربی و اروپایی به مسئله فلسطین تاسف بار است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن همواره در تلاش است که جهان اسلام روی آرامش را به خود نبیند، افزود: جهان اسلام به ویژه خاورمیانه امروز کانون درگیری ها، ناامنی ها، و... شده است و بانی اصلی این وضعیت ابتدا دخالت های دشمنان اسلام و از سوی دیگر بی کفایتی برخی سران دول اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که دست استکبار و استعمار به معنای واقعی و عملی از جهان اسلام کوتاه نشود، هرگز مسلمین آرامش و صلح را احساس نخواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha