جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: رسانه ملی و شبکه استانی مرکز قزوین در انعکاس برنامه های عزاداری دهه اول ماه محرم به خوبی نمره قبولی گرفت که جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین از مردم ایران اسلامی در برپایی برنامه های عزاداری دهه اول ماه محرم در مساجد و حسینیه ها تقدیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: عزاداری ماه محرم راهی برای زنده نگهداشتن یاد و نام امام حسین (ع) و ادامه دادن راه و هدف سیدالشهدا (ع) و عمل به این اهداف است.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: در واقع محور قیام امام حسین‌ (ع) برپاداشتن امر به معروف و نهی از منکر بود و همه مردم در هر مقام و مسئولیتی باید نسبت به امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنند و تنها به قشری خاص منحصر نباشد.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین به نقش رسانه ملی و شبکه استانی در انعکاس برنامه های عزاداری دهه اول ماه محرم اشاره و بیان کرد: رسانه ملی و شبکه استانی مرکز قزوین در انعکاس برنامه های عزاداری دهه اول ماه محرم به خوبی نمره قبولی گرفت که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: رسانه ملی توانست با انعکاس صحنه‌های بدیع از عزاداری‌های و سخنرانی‌ها هر خانه را به یک حسینیه تبدیل کند.

وی ادامه داد: شبکه استانی مرکز قزوین توانست در این ایام برنامه های خوبی به روی آنتن ببرد، به ویژه برنامه خیمه گاه که فعالیتهای عزاداری در مساجد استان قزوین را به نحو شایسته ای انعکاس داد، لذا از مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین و همکاران پر تلاش این رسانه نیز تشکر می کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha