یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ندای مرگ بر فتنه گران مردم اصفهان در گرامیداشت حماسه 9 دی

حوزه/ طلاب، روحانیون و اساتید حوزه علمیه اصفهان گوش به فرمان ولیّ فقیه زمان در صف سربازان اسلام حملات کور منافقین داخلی و خارجی را محکوم نموده و جسارت بزرگ به سردار دلها و شهدای مدافع حرم را محکوم می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، مرکز مدیریت حوزه اصفهان طی بیانیه ای سخنان سخیف وتوهین آمیز فتنه گر۸۸ علیه سردار دلها را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی
یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ ﴿سوره صف-آیه ۸﴾
می‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید.

بار دیگر دست های آلوده جریان نفاق به حرکت درآمد و این بار با تحریک فتنه گر آشوب ۸۸ در روزهای شهادت سیدالشهداء، قلم توهین به رهروان راهش حرکت داد.
فردی که به قانون اساسی جمهوری اسلامی اساساً پایبند نیست و قانون‌شکنان و اهانت کنندگان به عزای سیدالشهدا(ع) را مردان خدا خطاب می‌کند، این بار هم در همان راستا و در همان ایام زمزم انقلاب را به گفتار پلیدش آلوده نمود.

اسلام ناب محمدی از صدر اسلام گرفتار عبدالله بن اُبی‌ها بوده و همواره در جریان اصیل شیعی جبهه نفاق در صدد آسیب زدن به پیکره اعتقادی شیعیان با آماج شبهات بوده‌اند.

فردی معلوم الحال که سردار دلها را با لحنی اهانت بار خطاب می کند و کج دهنی به میلیون‌ها ایرانی عاشق که در تشییع این خادم ملت داشته‌اند می‌کند و شهدای مظلوم مدافع حرم عمه سادات را با سخیف ترین کلمات توصیف می کند، حتماً اعتقادی به هیهات مناالذله حسین بن علی علیه السلام نداشته و اشعث گونه به جریان مقاومت شیعی که علیه استکبار و صهیونیسم جهانی مبارزه می‌کنند می تازد.

ما طلاب و روحانیون و اساتید حوزه علمیه اصفهان، گوش به فرمان ولی فقیه زمان امام خامنه ای مدظله العالی در صف سربازان اسلام و خادمان ملت اینگونه حملات کور منافقین داخلی و خارجی را محکوم نموده و این جسارت بزرگ به سردار دلها و شهدای مدافع حرم در ایام عزای سیدالشهدا(ع) را به عموم مردم متدین و شهید پرور استان اصفهان تسلیت عرض می نماییم و از مراجع قضایی پیگیری جدی و محاکمه قانون شکنان و توهین کنندگان را خواستاریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha