یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: اکنون که دشمنان سعی دارند دستاوردهای انقلاب را برای جهانیان کمرنگ جلوه دهند، نقش فعالان رسانه‌ای برای بیان حقایق بیش از پیش نمایان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان قزوین که در حسینیه آستان امام زاده حسین (ع) قزوین برگزار شد گفت: در شرایط جنگ نرم خبرنگار رسالت و مسئولیتی دو چندان پیدا می کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر خبرنگاران نبودند بسیاری از حوادث مدفون و تحریف می‌شد، چرا که خبرنگاران چشم‌باز و تیزبین جامعه هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: گروهی از خبرنگاران عاشورایی و زینبی هستند و گروه دیگر خبرنگاران یزیدی و گروه نادری به‌ظاهر روشنفکر بوده اما در واقعیت چشم به واقعیت‌هایی نظیر یمن و فلسطین بسته‌اند.

وی اظهار کرد: اگر خبرنگاران روایت حقایق و حماسه را بیان نکنند دشمنان راوی می‌شوند و حقایق را آن گونه که می‌خواهند بیان می‌کنند.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: خبرنگار عاشورایی و زینبی کسی است که تحت تأثیر جنگ روانی دشمن قرار نمی‌گیرد، بلکه جنگ روانی دشمن را به دشمن برمی‌گرداند.

وی ادامه داد: اکنون که دشمنان سعی دارند دستاوردهای انقلاب را برای جهانیان کمرنگ جلوه دهند، نقش فعالان رسانه‌ای برای بیان حقایق بیش از پیش نمایان می‌شود.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: خبرنگاران نباید نسبت به مسائل پیرامون خود بی تفاوت باشند، بلکه با هوشیاری و حس کاوشگری خود مسائل را به درستی به مردم ارائه دهد.

وی اظهار کرد: خبرنگاران وارث امانت الهی هستند، همان طور که پیام عاشورا، "حق گویی" و "حق جویی" از طریق پیام آوران راستین از آن زمان تا به امروز بوده است، رسالت خبرنگاران نیز آگاهی رسانی صحیح به مردم است.

در پایان این مراسم از اصحاب رسانه استان قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha