پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دوره تربیت مدرس

حوزه/ مهلت ثبت‌نام طلاب ایرانی و غیرایرانی در چهارمین دوره تربیت مدرس جامعةالزهرا علیهاالسلام برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ تا ۲۵ مرداد تمدید شد.

خانم زینت مقصودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به فراخوان ثبت نام چهارمین دوره تربیت مدرس، عنوان کرد: مهلت ثبت نام در چهارمین دوره تربیت مدرس جامعةالزهرا علیهاالسلام تا ۲۵ مرداد تمدید شد.

مدیر کل امور اساتید اساتید جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: این اداره کل با هدف شناسایی و تربیت طلاب سطوح عالی مستعد تدریس و بکارگیری آنها، ایجاد زمینه مناسب برای اشتغال فارغ التحصیلان ممتاز و موفق و تأمین نیازهای جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها به اساتید توانمند و فرهیخته، چهارمین دوره تربیت مدرس را برگزار می‌کند.

مقصودی تصریح کرد: بدیهی است فارغ التحصیلان این دوره، صلاحیت‌های علمی و مهارتی لازم را جهت تدریس در سایر مراکز همسو نیز کسب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این دوره حضوری است و حداقل در دو نیمسال برگزار می‌شود، گفت: فارغ التحصیلان سطوح سه و چهار تحصیلی می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

مدیر کل امور اساتید جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: متقاضیان برای ثبت‌نام در این دوره به سامانه پذیرش تربیت مدرس به نشانی https://teacher.jz.ac.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha