جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فلاح

حوزه/ حجت الاسلام فلاح گفت: ساده‌ترین راه برای بی اثر کردن تحریم‌ها حمایت از صنایع و تولیدهای کوچک است.

به گزارش خبرگزاری حوزه در گیلان، حجت الاسلام ابراهیم فلاح، امام جمعه کرگانرود، امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: آنچه باعث می‌شود که انسان در لغزشگاه نجات پیدا کند و او را راهنمایی می‌کند تقوای الهی است.

وی با اشاره به اولین اقدام در مورد کم اثر کردن تحریم‌ها، اظهار کرد: اولین گام در جهت رفع و حل مشکلات اقتصادی و عدم تأثیر فضای بین المللی بر روی فضای اقتصادی داخلی، این است که باور و ذهنیت عمومی در خصوص توانمندی‌های ملی تبدیل به مسئله‌ای بنیادین و غیرقابل مناقشه شود.

خطیب جمعه کرگانرود ادامه داد: ساده‌ترین راه برای بی اثر کردن تحریم‌ها حمایت از صنایع و تولیدهای کوچک است، همین صنایع کوچک باعث تولید شغل می‌شود؛ مسئولین اتاق فکری تشکیل بدهند تا تصمیمات درست را برای حمایت از جوانان بیکار بگیرند.

حجت الاسلام فلاح اظهار کرد: مسئولین اجازه ندهند کشورهای خارجی از جمله آمریکا با حالت زورگویانه با ملت شریف ایران سخن بگویند.

امام جمعه کرگانرود با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری که فرمودند: «مقاومت علاج مسئله فلسطین است» گفت: پیروزی نهایی برای مردم فلسطین است، و در این پیروزی هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد. اسرائیل با تداوم بحران آفرینی در صدد سرپوش نهادن بر بحران‌هایی است که در درون سرزمین‌های اشغالی رسوخ کرده است.

وی ادامه داد: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله گفت: « ایران قلب محور مقاومت است و هر کشوری در مقابل اسرائیل قرار بگیرد ما حمایت می‌کنیم.»

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha