جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه شهدا در تاریکی های فتنه و مادیت بشریت چون ماه منیری می درخشند و این چراغ را هیچ کس نمی تواند خاموش کند، گفت: هر روز در این قطعه عالم یعنی ایران اسلامی با عطر شهیدان و یادواره شهیدان زنده و با طراوت تر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در یادواره ۱۴۰ شهید انتظامی ویژه شرق استان تهران اظهار داشت: در روایات داریم؛ شهدای هر امتی آقایان آن امتند و شهدای کربلا آقایان شهدای همه عالمند و سیدالشهدا آقای همه‌ی شهیدان عالم است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و شهدای دشت نینوا را به حاضرین و خصوصا خانواده معظم شهدا تسلیت می گوییم و از اقدام مؤثر و تحول آفرین برگزار کنندگان یادواره شهیدان تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه فهم و اندیشه ما به آن عالمی که در آن شهیدان سیر می کنند نمی رسد، افزود: خدا ما را نهی کرد که بگوییم این ۱۴۰شهید و شهیدان این مرز و بوم و همه ی شهدا مرده اند نه اینها زنده اند، اثر بخشند و انقلاب سازند و حرکت آفرین اند، تمدن ساز هستند و فرهنگ ایثار و شهادت است که همه ی توطئه ها را خنثی می کند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در ارتباط با پیمودن راه و رسیدن به مقصد به روایتی از امام موسی کاظم ( ع) اشاره و خاطرنشان کرد: آن توشه‌ای که می توان این مسیر را از خاک به عرش با کمترین زمان طی کند شهادت است ما به این یاد نیازمندیم و شهدا به یاد نیاز ندارند.

وی با بیان این که اباعبدالله الحسین (ع) اهداف، جبهه و میدان و موضع را برای همیشه تاریخ روشن کرده است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی)فرمودند کار اساسی این است که بدانیم شهیدان برای چه جان عزیز خود را نثار کردند، سخن همه‌ی شهیدان این مرز و بوم این است که ما برای حاکمیت اسلام و دین رفته ایم نه برای خاک.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا افزود: از شهدا کسی برای خاک و نان نرفت، بلکه برای برافراشتن پرچم توحید و ولایت و تحقق دولت ها یعنی وجود حضرت ولی عصر(عج) رفتند. ما برای برافراشتن کلمه‌ی توحید و قرآن و اسلام جان را به آستان دوست تقدیم کرده ایم. ما برای روشن شدن مواضع جبهه حق چراغ افروخته ایم هر شهید یک چراغ و یک ستاره است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه شهدا در تاریکی های فتنه و مادیت بشریت چون ماه منیری می درخشند و این چراغ را هیچ کس نمی تواند خاموش کند، گفت: هر روز در این قطعه عالم یعنی ایران اسلامی با عطر شهیدان و یادواره شهیدان، زنده و با طراوت‌تر می شود. حضرت زینب (س) به ظاهر اسیر بود، اما مدیر بود و پیام شهدای کربلا را رساندند، این یادواره ها باید پیام شهیدان را برساند و مراقب توطئه های دشمنان باشید در واقع کسانی که از انقلاب ضربه خوردند در پی صدمه زدن به انقلاب هستند می خواهند بگویند شهدا اشتباه کردند.

وی با بیان اینکه ملت از رهبری و امام حسین(ع) آموخته اند که زیر بار ذلت نروند، گفت: هرگز تسلیم فشارهای ظالمانه غرب و طرفداران دموکراسی غرب نخواهیم شد. آبادانی این کشور با یاد شهیدان و امام شهدا است. امروز به برکت شهیدان کشور در همه ی زمینه ها ملت به توفیق رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در پایان گفت: آخرین حربه دشمن تهاجم ترکیبی است. البته ملت ایران با داشته های معنوی خود در برابر زیاده خواهی غرب خواهد ایستاد .

انتهای پیام

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha