جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید مصطفی بحرینی - دادستان شیراز

حوزه/ دادستان عمومی و انقلاب شیراز از خبرنگاران خواست تا در کشف قضایا و بررسی وقایع در راستای ارتقای امنیت و آسایش جامعه به دستگاه قضائی کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، سید مصطفی بحرینی پیش از ظهر امروز در نشست رسانه ای که در مجتمع شهید قدوسی برگزار شد، با اشاره به رسالت خبرنگاران، اظهار کرد: رسالت خبرنگاری یک مأموریت دو سویه است از یک طرف پیگیر مطالبات مردمی و از سوی دیگر به نوعی باید زبان گویای مسئولان باشد.

وی اظهار کرد: در جامعه امروزی نقش خبرنگار یک نقش اساسی و ارزنده بوده که حائز اهمیت است.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز بیان کرد: در برخی پرونده ها که خبری از آن منتشر می شود محدودیت هایی وجود دارد که اگر کوچکترین اشاره ای قبل از هماهنگی با دادگستری از سوی خبرنگاران به آن شود، ممکن است تحقیقات را با مشکل مواجه کند و آن را تحت الشعاع قرار دهد، اگر چه بالعکس نیز برخی از خبرها می تواند کمک یار و از جهت مثبت اثر گذار باشد.

وی به ارائه گزارشی از فعالیت های مجموعه قضائی پرداخت و عنوان کرد: عملکرد دادگستری استان فارس از جهات مختلف به ویژه در یک سال گذشته مطلوب بوده است؛ یکی از رسالت های مهم دادگستری در حوزه دادستانی پیگیری حقوق عامه است؛ همان وظیفه خطیری که بر عهده خبرنگار است بر عهده دادستانی نیز است.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که در راستای حقوق عامه صورت گرفته است، در حوزه اراضی باغات است که تاکنون حدود ۸۰۰ هکتار آزاد سازی شده است. همچنین در راستای بحث سلامت و بهداشت در ارتباط با کشت برنج آلوده با ورود دستگاه های نسبت به تخریب اقدام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز از خبرنگاران خواست تا در کشف قضایا و بررسی وقایع در راستای ارتقاء امنیت و آسایش جامعه به دستگاه قضائی کمک کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha