یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام شهسواری

 حوزه / مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دفتر خبرگزاری حوزه در استان قزوین به خوبی توانسته فعالیت‌های حوزه‌های علمیه و روحانیت استان را در عرصه های مختلف انعکاس دهد که جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام غلامحسن شهسواری ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری حوزه قزوین از زحمات و تلاشهای دست اندرکاران رسانه رسمی حوزه در انعکاس فعالیتهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین به ویژه حوزه های علمیه تقدیر کرد.

وی اظهار کرد: خبرنگاران می توانند با شناسایی مشکلات و انعکاس آن به مسئولان کمک کنند تا نواقص دیده شده و مدیران برای رفع آن تدبیر کنند و این رسالت بسیار ارزشمند و سنگین است.

مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و می‌توانند ضمن انعکاس مشکلات و مطالبات به حل سریع‌تر آن کمک کنند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران متعهد و مسئول در حقیقت دارای رسالتی بزرگ و ممتاز و اثرگذار هستند که در چگونگی انتقال حوادث و اتفاقات به مخاطبان خود نقش آفرینی کرده و با قلم خود امنیت و آرامش را در جامعه نشر و نمو می‌دهند و این نعمت بزرگ و گران‌بها را بر جان و دل مخاطبان خود می‌نشانند.

حجت الاسلام شهسواری عنوان کرد: مهمترین رسالت یک خبرنگار آن است که در جهت اصلاح امور جامعه خود صادقانه و شجاعانه قلم بزند.

وی اظهار کرد: امروز اکثر مردم در فضای مجازی به صورت گروهی و فردی فعال هستند، لذا رسالت همه ما در فضای مجازی و رسانه‌ای تلاش در جهت حفظ سلامت آن و استفاده صحیح و کاربردی از این فضا است.

حجت الاسلام شهسواری بیان کرد: رسانه ها امروز باید فرمایشات مقام معظم رهبری درجهاد تبیین و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توجه جدی نمایند.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های خبرگزاری حوزه، بیان کرد: انصافا دفتر خبرگزاری حوزه در استان قزوین به خوبی توانسته فعالیت های حوزه های علمیه و روحانیت استان را در عرصه های مختلف به خوبی انعکاس دهد که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام جهانبخش حبیب وند، مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در استان قزوین هم گفت: در مدارس علمیه استان قزوین از بین طلاب علاقه مند به حرفه خبرنگاری و عکاسی رابط هایی انتخاب شده است که به خوبی در طول هفته فعالیت‌های مدرسه، طلاب و اساتید را به تحریریه خبرگزاری حوزه در استان قزوین ارسال و منتشر می شود.

وی اظهار کرد: در تلاش هستیم که فعالیتهای روحانیون، طلاب جهادی، ائمه جمعه و جماعات استان قزوین بیش از پیش در رسانه رسمی حوزه منعکس شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha