جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عاملی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عاملی گفت: امنیت به مثابه هوا از ضروریات زندگی و حیات بشر بوده که این موضوع اهمیت و قداست ماموریت های پلیس را نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی، در دیدار فرمانده کل انتظامی کشور، با عرض خیرمقدم به مهمانان و مسئولان گرامی از مجموعه انتظامی کشور در استان اردبیل، به اهمیت و ضرورت وجود امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: امنیت به مثابه هوا از ضروریات زندگی و حیات بشر است؛ که این موضوع اهمیت و قداست مأموریت های پلیس را نشان می دهد.

وی جایگاه دوم مجموعه انتظامی به جهت برخورداری از محبوبیت اجتماعی را مایه مباهات و افتخار پلیس دانست و افزود: خوشبختانه کارکنان انتظامی با شایستگی به وظایف و مأموریت های خود عمل کرده و آرامش و امنیتی که امروز در جای جای میهن عزیزمان ایران حاکم است تجلی توانمندی، تخصص، اقتدار و صلابت پلیس است.

امام جمعه اردبیل مأموریت های پلیس را مصداقی از فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: باید در قبال موضوعات انتظامی، امنیتی و ترافیکی مسئولیت سازی اجتماعی صورت گرفته و همه به این باور برسند که باید به وظایف و نقش خود در قبال تأمین و توسعه امنیت و آرامش فردی و اجتماعی و پیشگیری از جرایم به نحو شایسته عمل و مسئولیت پذیر باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با توصیف اینکه اردبیل با برخورداری از مردمی حسینی، انقلابی و ولایی و در سایه تلاش های مسئولانه و متعهدانه پلیس جزو استان های امن کشور است؛ افزود: اینکه استانی امن بوده و نرخ وقوع جرایم در جامعه آن پایین است نباید باعث شود تا اعتبارات آن استان محدود و بودجه ای به آن تعلق نگرفته و یا محدودیت اعمال شود.

وی با قدردانی از تلاش ها و خدمات سردار حسینی و آرزوی موفقیت برای سرهنگ تقوی در کسوت فرمانده جدید انتظامی استان اردبیل بیان داشت: در کنار اقدامات خوب انتظامی، فرماندهی مرزبانی استان اردبیل نیز عملکرد و اقدامات مطلوبی داشته؛ که جا دارد از طرف مسئولان استانی حمایت های لازم از این دو مجموعه صورت گیرد.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه در حوزه تامین و توسعه امنیت، نیروی انتظامی ۲۰ درصد نقش دارد؛ گفت: هجمه هایی که در حوزه امنیت به مجموعه انتظامی وارد و نسبت داده می شود؛ نتیجه کم کاری سایر ارگان ها و سازمان های دخیل در تامین امنیت است؛ چراکه مجموعه انتظامی با شایستگی و حداکثر توان به وظایف خود عمل می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha