جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / دیدار سردار اشتری با نماینده ولی فقیه در همدان

حوزه/ فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس با هرگونه رفتار هنجارشکنانه و مغایر ارزش های اسلامی برخورد می کند، گفت: ناهنجاری‌های اجتماعی با توسعه اقدامات فرهنگی و ترویج ارزش‌های اسلامی قابل کنترل است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، سردار حسین اشتری، در دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با تسلیت و تعزیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و آرزوی قبولی عزاداری های ماه محرم گفت: استان اردبیل برخوردار از مردمی ولایی، حسینی ، انقلابی ،حامی نظام اسلامی و زیبنده اخلاقیات و معنویات است.

وی، وجود حجت الاسلام و المسلمین عاملی را به جهت برخورداری از شخصیت و چهره ای کشوری و بین المللی مایه برکت برای استان اردبیل توصیف کرد و افزود: همدلی و تعامل شایسته فی مابین اعضاء شورای تامین، مشارکت مردم و تلاش مسئولانه و خدمات رسانی بی منت پلیس باعث شده اردبیل به یکی از استان های امن کشور تبدیل، ماموریت های انتظامی به صورت هدفمند اجرا و شاخص های امنیتی بالا باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به عملکرد مطلوب و شایسته پلیس استان اردبیل در حوزه های مختلف ماموریتی اظهار داشت: انصافا" اقدامات شایسته و خوبی در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اردبیل در ابعاد مختلف مأموریتی انجام شده که جا دارد از خدمات و تلاش های سردار حسینی کمال سپاس و قدردانی را داشته و برای سرهنگ تقوی که از افسران لایق و جوان مجموعه انتظامی است در سمت جدید آرزوی توفیق دارم.

سردار اشتری با بیان اینکه بحمدالله مجموعه فرماندهی انتظامی کشور با هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری "مدظله العالی" و تلاش ها و خدمات صادقانه و مخلصانه پلیس، برخوردار از جایگاه و اعتبار اجتماعی مطلوب است؛ گفت: بعد از معلمان، پلیس به لحاظ محبوبیت رتبه دوم را در بین مردم داشته و اقشار اجتماعی به پلیس اعتماد دارند و عملکرد کارکنان انتظامی رضایت مسئولان و مردم خصوصا" مقام معظم رهبری را جلب کرده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری کاملا" در تراز انقلاب اسلامی انجام وظیفه و ایفای نقش می کند؛ اظهار داشت: به حول و قوه الهی مجموعه فرماندهی انتظامی کشور در حوزه تحقیق و پژوهش به موفقیت های چشمگیری دست یافته و با بهره مندی از فناوری های جدید و به روز اقدامات شایسته ای انجام که کشف سرقت از صندوق امانات بانک ملی مصداقی از اقدامات شایسته پلیس با بهره مندی از فناوری و دانش روز است.

سردار اشتری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که مجموعه انتظامی را حافظ ارزش های اسلامی خطاب فرموده اند: گفت: مجموعه انتظامی در حوزه هوشمند سازی پلیس اقدامات و پیشرفت های خوبی داشته؛ که همه این اقدامات و پیشرفت ها بسترساز خدمات رسانی شایسته به مردم بوده است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در کسوت مجری قانون با هرگونه رفتار مجرمانه و هنجارشکنانه و مغایر ارزش های اسلامی از جمله کشف حجاب برخورد می کند؛ افزود: جرایم و آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی با توسعه اقدامات فرهنگی و مشارکتی و تبلیغ و ترویج ارزش های اسلامی قابل کنترل و پیشگیری است.

وی با تأکید بر اینکه پلیس از امنیت و آرامش مردم حفاظت و پاسداری و اقدامات خود را منطبق با قانون انجام می دهد؛ افزود: امنیت و آرامش مردم اولویت مهم و آرمان مقدس پلیس بوده و پلیس مقتدرانه و با برخورداری از رأفت اسلامی و اقتدار قانونی آن را تأمین و توسعه و با هرگونه ناهنجاری و رفتار مجرمانه با قاطعیت برخورد می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha