دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
معاون استاندار قم

حوزه/ سید مهدی قریشی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای کارکنان دولت در استان قم گفت: در هفته دولت برای اولین بار شاهد برگزاری این یادواره خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید مهدی قریشی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای کارکنان دولت در استان قم گفت: در هفته دولت برای اولین بار شاهد برگزاری این یادواره خواهیم بود.

وی با بیان اینکه یادواره شهدای کارکنان دولت استان قم در راستای برنامه های کنگره ملی شهدای استان قم در آبان ماه برگزار خواهد شد، افزود: باید از تمامی ظرفیت ها برای برگزاری هر چه باشکوه تر شدن آن استفاده شود و لازم است برنامه های پیش بینی شده یادواره از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم حضور مقامات کشوری را در این یادواره مورد توجه قرار داده و ابراز کرد: با توجه به حضور شخصیت های کشوری در این برنامه باید از ظرفیت های رسانه ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدرستی استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مدیران و دستگاه های اجرایی باید برای برگزاری اینگونه یادواره ها و کنگره ملی شهدای استان قم اهتمام لازم را بعمل آورند، تصریح کرد: شهدا به اینگونه برنامه ها نیازی ندارند بلکه این ما هستیم که نیازمند به شهدا هستیم و چنین برنامه هایی حداقل تذکری برای امثال ماست که باید پاسخگوی خون شهیدان باشیم.

قریشی ایجاد دبیرخانه دائمی یادواره شهدای کارکنان دولت در استان را خواستار شد و گفت: اولویت یادواره شهدای کارکنان دولت در هفته دولت امسال برگزار و امیدواریم این برنامه هر ساله در این هفته برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha