جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست ک ب

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار توسعه و تقویت خدمات شرکت نفت و گاز گچساران در حوزه فرهنگی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، مهرداد کاهکش، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، عصر امروز با حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان اینکه نفت یکی از نعمت های بزرگ خداوندی برای ملت ایران است، تصریح کرد: ۲۰ درصد نفت کشور از گچساران استخراج می شود که آماری بسیار مهم برای استان و این شهرستان محسوب می‌شود.

وی خطاب به مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه وظیفه سخت و دشواری را بر عهده دارید، افزود: مدیریت بر یک مجموعه هفت هزار نفری و همچنین استخراج ۲۰ درصدی نفت کشور وظیفه سنگینی است که بر عهده شما گذاشته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه لازم است در حوزه مسئولیت اجتماعی به فرهنگ توجه بیشتری شود، گفت: اکنون دشمن با تهاجم و شبیخون فرهنگی به جنگ مردم و جوانان آمده و باید بیشتر در این حوزه هزینه شود تا اینکه جوانان از تیرهای زهرآلود دشمنان در امان باشند.

وی بیان کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تاکنون خدمات زیادی را ارائه داده و در بحران ها همواره در کنار مسئولان استانی بوده که ما نیز به نوبه خود از این همراهی و همکاری قدردانی می‌کنیم.

مهرداد کاهکش، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران هم در این دیدار با بیان اینکه معادل ۲۰ درصد نفت کل کشور از این شرکت تأمین می‌شود، گفت: تمامی نفتی که می خواهد از کشور صادر شود باید از طریق گره در منطقه شرکت بهره‌برداری گچساران عبور کرده و هدایت گری این صادرات با همکاران ما در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران است و همین اهمیت کار ما را بیشتر می‌کند.

وی ادامه داد: وسعت کار ما به اندازه ۳۵۰ در ۴۰۰ کیلومتر مربع از فارس تا بوشهر و استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد است. امیدواریم بعد از برداشته شدن تحریم ها حداکثر تولید را داشته باشیم همچنان که در حوزه گاز نیز 85 درصد گاز بیدبلند ۲ توسط ما تأمین می شود و ۱۵ هزار بشکه مایعات گازی به ماهشهر برای صادرات به کشورهای دیگر می‌فرستیم.

کاهکش اظهار کرد: تمام آنچه را که می فروشیم پول آن وارد خزانه دولت می شود، اما مسئولیت اجتماعی ما ایجاب می‌کند که امکانات از جمله ماشین آلات را به روستاها و نقاط دیگر فرستاده و همکاری با مسئولان دولتی و همچنین بسیج و سپاه داشته باشیم ما در همه حوزه‌ها از راه گرفته تا آب آشامیدنی دغدغه مردم را داریم.

وی با بیان اینکه عوارض خود را به روز پرداخت می‌کنیم یادآور شد: بخش زیادی از پرداخت مالیات ها در استان برعهده شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بوده تا این که بار سنگینی را از روی دوش مردم برداریم و بار استان را در حوزه مالیاتی سبک کنیم.

کاهکش در ادامه با بیان اینکه ۹۰ درصد نیروی حاضر در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بومی هستند، گفت: با همه توان در کنار مسئولان استانی برای توسعه استان گام برمی‌داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha