پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید امام جمعه همدان از تصفیه آب

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه باید از صبر و همراهی مردم همدان و درک شرایط سخت موجود تقدیر کرد، گفت: پاسخی که مسئولان باید به این صبر و حوصله مردم بدهند، اقدام جهادی و حل مشکل آب در اسرع وقت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، پیرو مطالبات مردمی در پی قطعی آب و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان همدانی، نماینده ولی فقیه در استان پیش از ظهر امروز به همراه مدیرعامل آبفای استان ضمن بازدید از تصفیه خانه آب شهرک بهشتی همدان از آخرین وضعیت منابع آبی همدان مطلع شد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی با اشاره به اینکه کمبود بارش باران و کاهش منابع آبی شرایط سختی را در استان به وجود آورده است، اظهار داشت: باید از صبر و حوصله مردم که این شرایط سخت را تحمل می‌کنند به صورت ویژه قدردانی کنیم.

وی با تأکید بر لزوم همکاری و همراهی مسئولان و مردم با یکدیگر در جهت عبور از شرایط، خاطر نشان کرد: از اقداماتی که لازم است مسئولان در این مدت انجام دهند، وارد کردن هر چه سریع‌تر چاه‌های اطراف همدان به شبکه آب رسانی استان است.

پاسخ به صبر و حوصله مردم، اقدام جهادی و حل مشکل آب توسط مسئولان است

امام جمعه همدان با اشاره به اقدامات انجام شده برای انتقال آب سد تالوار به همدان، گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر آب از سد تالوار وارد استان شود اما تا زمانی که پروژه عملیاتی شود، ضروری است مسئولان برای قطعی‌ آب، برنامه مشخصی ارائه کنند.

وی افزود: گاهی از موارد قطعی آب در بعضی از مناطق تا ۲۴ ساعت ادامه داشته که این عدم اطلاع رسانی دقیق، متاسفانه مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بخشی از قطعی‌ها اضطرارا و قابل اطلاع نیست، یادآور شد: با وجود آنکه مسئولان برای رفع مشکل در حال تلاش شبانه روزی هستند، اما این انتظار وجود دارد که مسئولان با مردم صحبت کنند.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی زمانی حل خواهد شد که آب از سد تالوار به استان منتقل شود، گفت: پروژه‌ای که ۱۸ سال بر روی زمین مانده، انجام آن در طول ۶ ماه و یا یکسال، قطعا کار سختی است اما امیدواریم هر چه زودتر شاهد اجرایی شدن و رفع این مشکل در همدان باشیم.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با تأکید بر اینکه باید از صبر و همراهی مردم همدان و درک شرایط سخت موجود تقدیر کرد، اظهار داشت: پاسخی که مسئولان باید به این صبر و حوصله مردم بدهند، اقدام جهادی و حل مشکل آب در اسرع وقت خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha