شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 1040200
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
سمنان

حوزه/ با حکم حجت الاسلام و المسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، حجت الاسلام محسن پهلوانی فر بعنوان مسئول جدید ستاد نماز جمعه سمنان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، با حکم حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، حجت الاسلام محسن پهلوانی فر بعنوان مسئول جدید ستاد نماز جمعه سمنان منصوب شد.

همچنین امام جمعه سمنان از زحمات حجت الاسلام عباس خرمیان، مسئول پیشین ستاد نماز جمعه سمنان قدردانی کرد.

متن حکم مسئول جدید ستاد نماز جمعه سمنان به شرح ذیل است:

برادر گرامی جناب مستطاب حضرت حجت‌الاسلام محسن پهلوانی فر

بنا به تجربیات، تعهد و فعالیت‌های فرهنگی موفق جنابعالی و ضمن قدردانی از خدمات ارزنده جناب حجت الاسلام عباس خرمیان در مدتی که در این جایگاه رفیع توفیق خدمت داشتند، به موجب این حکم به عنوان «مسئول ستاد نماز جمعه شهر سمنان» به مدت یک سال منصوب می شوید.

امید است با توکل به خدای تعالی و توسل به اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و نصب العین قرار دادن تقوای الهی از برکات فراوان خدمت به نماز و نمازگزاران جمعه بهره‌مند باشید. لذا متوقع است بتوانید با اقدامات مؤثر خود به اجتماع مؤمنین به‌ خصوص جوانان در میعادگاه جمعه رونق بخشیده؛ این قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق را در گام دوم انقلاب به جایگاه تراز خود نزدیک فرمائید. بنابراین لازم است با برنامه متقن و به‌ کارگیری افراد متدین و در عین‌ حال آماده خدمت و جهادی و آشنا به امور فرهنگی اقداماتی از جمله فضاسازی مناسب مصلی نماز جمعه، فعالیت پویای ستاد در طول هفته، هماهنگی بیشتر با نهادها فرهنگی و گروه های مردمی شهر و توجه بیشتر به ابعاد رسانه ای نماز جمعه را عملیاتی کرده به اجرا درآورید.

مرتضی مطیعی

نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان

برپایه این گزارش، آیین تکریم و معارفه مسئول ستاد نماز جمعه سمنان در خلال نماز جمعه این هفته سمنان برگزار شد.

معرفی مسئول جدید ستاد نماز جمعه سمنان + عکس

معرفی مسئول جدید ستاد نماز جمعه سمنان + عکس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha