یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام ملیحی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه همدان با اشاره به آغاز دوره میثاق طلبگی در همدان، گفت: مدت زمان برگزاری این دوره یک هفته می‌باشد که در این مدت، برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی از جمله آموزش مطالبی با موضوعات آشنایی داوطلبان با حوزه، رسم طلبگی، اخلاق و آداب طلبگی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید محمدرضا ملیحی، معاون تهذیب حوزه علمیه همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به آغاز دوره میثاق طلبگی در همدان، اظهار داشت: این دوره از صبح امروز به صورت رسمی با حضور آیت الله موسوی اصفهانی و حجت الاسلام والمسلمین بطحائیان، و عصر امروز نماینده ولی فقیه در استان، در مدرسه علمیه آیت الله بهاری شهرستان بهار آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان تحصیل در حوزه علمیه پس از قبولی در مصاحبه اولیه، وارد این دوره شده‌اند، گفت: مدت زمان برگزاری این دوره یک هفته می‌باشد که در این مدت، برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی از جمله آموزش مطالبی با موضوعات آشنایی داوطلبان با حوزه، رسم طلبگی، اخلاق و آداب طلبگی برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره از سراسر استان می‌باشند، یادآور شد: مدیران و برخی از اساتید مدارس استان در این دوره در کنار داوطلبان حضور دارند و ضمن پاسخگویی به سوالات، شبهات و دغدغه‌های شرکت کنندگان، مشاوره‌های لازم جهت ادامه موفق این مسیر را ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات درس اخلاق برای شرکت کنندگان در دوره میثاق طلبگی امسال، خاطر نشان کرد: در کنار مسائل آموزشی و اخلاقی، برنامه‌های تفریحی و ورزشی نیز برای داوطلبان در طول این یک هفته تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام ملیحی تصریح کرد: محدودیتی در جذب وجود نداشته و هر تعداد از داوطلبان که درارزیابی‌های دوره حائز اولویت تشخیص داده شوند، به عنوان طلبه رسمی حوزه‌های علمیه جذب خواهند شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha