سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
المصطفی

حوزه/ در نشست مشترک معاونت پژوهش المصطفی و پژوهشگاه بین‌المللی بر تسهیل امور پژوهشی و لزوم ارتباط بیشتر جامعة المصطفی با مراکز هم‌سو تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشستی با حضور معاون پژوهش ستاد مرکزی جامعة المصطفی و رئیس پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی و با حضور معاونین و مسئولین پژوهشکده‌ها با موضوع "مسائل جاری امر پژوهش در راستای ارتباط بیشتر صف و ستاد وتسهیل امور پژوهشی"برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی معاون پژوهش جامعةالمصطفی و مدیران کل معاونتهای پژوهش المصطفی، در این جلسه نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل مربوط به انتشارکتب، نشریات علمی پژوهشگاه، کرسی‌های نظریه‌پردازی، کتابخانه‌ها و سامانه‌ها، ارائه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی رئیس پژوهشگاه بین المللی المصطفی نیز در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به حضور مدیران پژوهشی المصطفی، توضیحاتی را پیرامون برنامه‌های پژوهشگاه ارائه کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن جمع‌بندی مسائل مطرح شده، بر لزوم ارتباط بیشتر المصطفی با مراکز هم‌سو و تعامل با آن‌ها درتولیدات و تبادلات علمی و اطلاع‌رسانی بهتر آثار علمی جامعة المصطفی تأکیدکرد.

در بخشی از این جلسه معاون پژوهش پژوهشگاه و مدیران پژوهشکده‌ها به برخی از مسائل جاری امر پژوهش و چاپ نشر و ... اشاره و در جهت تسهیل و بهینه نمودن امر پژوهش در جامعةالمصطفی به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

همچنین مقرر گردید در راستای ارتباط و تعامل بیشتر ستاد با صف، اینگونه جلسات به صورت دوره‌ای برگزار گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha