جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تصاویر / اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف قم

حوزه/ رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف گفت: در ارتقای سهمیه استان قم در مرحله کشوری، نگاه مساعدی خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حمید مجیدی مهر در آیین اختتامیه مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که عصر شنبه در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد اظهار کرد: مسابقات این دوره در استان قم، با نظم و هماهنگی خوبی همراه بود به همین دلیل از مجموعه اوقاف قم و هیئت داوران برای برگزاری با کیفیت رقابت‌های قرآنی در مرحله استانی تشکر می‌کنم.

وی افزود: البته هنوز با نقطه ایده‌آل فاصله داریم و باید کار بیشتری انجام دهیم چه اینکه هر چقد در حوزه کلام وحی و ترویج قرآن تلاش کنیم باز هم کاری نکرده‌ایم.
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه همه ما تلاش می‌کنیم کار با کیفیت‌تری را ارائه دهیم گفت: اگر کم و کاستی دیده می‌شود، عامدانه نیست بلکه نشان می‌دهد امکانات و بضاعت ما کم است.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف ادامه داد: چنانچه مشخص کنیم نیت ما از شرکت در مسابقه یا برگزاری آن چیست، بهترین کیفیت اجرا را به دست می‌آوریم و در این زمینه نیت عمل، اهمیت زیادی دارد.

مجیدی مهر با تاکید بر اینکه همه موفقیت‌ها منحصر در رتبه و جایزه اول و دوم نیست گفت: چنانچه رفتار و زندگی ما قرآنی شود، آنگاه می‌توانیم بگوییم به موفقیت واقعی رسیده‌ایم و برنده هستیم.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرد: در ارتقاء سهمیه استان قم در مرحله کشوری، نگاه مساعدی خواهیم داشت.

تهیه و تنظیم: بهزاد محمد باقری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha