شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید ضیاءالدین آقاجانپور

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور گفت: روز صنعت دفاعی، یک روز به یاد ماندنی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت ۳۱ مردادماه، روز صنعت دفاعی گفت: روز صنعت دفاعی، یک روز به یاد ماندنی است.

متن پیام رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به شرح ذیل است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

روز سی و یکم مردادماه روز صنعت دفاعی در تاریخ ملت ایران یک روز بیاد ماندنی است.

روزی که دانشمندان و فرهیختگان و پژوهشگران عرصه‌ی دفاعی کشور با الهام از تدابیر حکیمانه‌ی رهبر فرزانه انقلاب به این باور رسیدند که برای حفظ استقلال، آزادی و تمامیت ارضی و حاکمیت ارزش های اسلامی باید از مولفه های اقتدار برخوردار بشویم. تجربه‌ی تاریخی هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت که باید قوی بشویم. اگر ملّتی قوی نباشد و ضعیف باشد، به او زور میگویند.

اگر ملّتی قوی نباشد، باج‌گیران عالَم از او باج می خواهند و باج می‌گیرند. و اگر بتوانند به او اهانت می کنند و زیر پا او را لگد می کنند. باید قوی بشویم تا دشمنان و بیگانگان به کشور ما حمله و تعرض نکنند، و باید قوی بشویم تا قدرت های زورگوی دنیا، خواسته های نامشروع خودشان را به ما تحمیل نکنند.

به ملت شریف ایران اطمینان می دهیم که امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اجرای تدابیر و فرامین ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز در اوج اقتدار قرار دارد و این اقتدار، اقتدار مولد درون زا و بومی است.اقتدار دفاعی و نظامی ایران برای تهدید هیچ کشور و ملتی نیست. برای جلوگیری از تهدید و برای حفظ امنیت کشور است. توان دفاعی کشور به هیچ وجه قابل مذاکره و چانه زنی نیست و کسی حق ندارد برای کاهش قدرت دفاعی کشور چانه زنی نماید.

من دست و بازوی توانمند دانشمندان، فرهیختگان، مهندسین، متخصصین و کارکنان پرتلاش وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را می بوسم و به این عزیزان افتخار میکنم.

سلام و درود خدا بر شهدای دفاعی و هسته ای کشور بویژه سردار محبوب دلها حاج قاسم سلیمانی و شهید دکتر محسن فخری زاده و عزیزانی که از جان خود گذشتند تا اسلام و قرآن و ایران بماند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سید ضیاءالدین آقاجان پور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha