دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌ الاسلام موسوی زاده

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان از برگزاری دوره دانش افزایی مدیران مدارس علمیه استان در حوزه علمیه خوزستان خبر داد.

حجت الاسلام سید جعفر موسوی زاده معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از برگزاری دوره دانش افزایی مدیران مدارس علمیه استان خوزستان، خبر داد و اظهار داشت: در معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان دوره‌های دانش افزایی در دو بخش دوره دانش افزایی اساتید و دوره دانش افزایی مدیران تعریف شده است.

وی افزود: دوره‌های دانش افزایی اساتید حوزه علمیه خوزستان در سه عنوان مهارت‌های تدریس، فقه و اصول، ادبیات عرب در سال گذشته برگزار شد که با استقبال خوبی از طرف اساتید روبرو شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان خاطر نشان کرد: بنا داریم تا امسال نیز دوره‌های دانش افزایی دیگری را برای اساتید برنامه ریزی و برگزار کنیم، همچنین در کنار دوره‌های دانش افزایی، دوره‌های مهارت افزایی نیز برای اساتید برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در بررسی‌های که از سوی معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان در سطح استان صورت گرفته متوجه شده‌ایم که اختلاف بسیار زیادی در طرح سؤال بین اساتید حوزه علمیه وجود دارد، از این رو دوره‌ای را با عنوان دوره طرح سؤال برای اساتید حوزه علمیه خوزستان برنامه ریزی کرده‌ایم که ان‌شاء‌الله بزودی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی زاده، به بیان توضیحاتی در خصوص دوره دانش افزایی مدیران مدارس علمیه پرداخت و گفت: این دوره در پنج عنوان اهمیت مدیریت حوزه علمیه، برنامه ریزی، سازماندهی، مدیریت آموزشی و مدیریت اخلاقی در روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ ۳۰ و ۳۱ مرداد سال ۱۴۰۱ و در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در حال برگزاری است.

وی افزود: استاد این دوره آموزشی حجت الاسلام والمسلمین نبوی، مولف کتاب مدیریت اسلامی است که هم از جهت نظری صاحب تالیفات در این حوزه هستند و هم تجربه سال‌ها مدیریت کلان در سطح کشور را دارند.

معاون آموزش حوزه علمیه، تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره، ارتقاء سطح مدیریتی مدیران مدارس علمیه استان خوزستان می‌باشد و آشنایی با فنون مدیریتی و دریافت گواهی پایان دوره از امتیازات این دوره خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha