شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام احمدی

حوزه / تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: دشمنان با گسترش فضای مجازی و ایجاد شبهات جوانان را تحت تأثیر قرار می‌دهند و سبب رواج بی‌دینی در بین نسل‌ جدید می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه صالحیه قزوین گفت: امام حسین (ع) با قیام خود دین اسلام و مسلمانان را انحرافات نجات داد و آنان را به مسیر سعادت دنیوی و اخروی هدایت کرده است.

وی به تجمع مسلمانان جهان در روز اربعین حسینی اشاره و عنوان کرد: حضور اقشار مختلف مردم از سراسر جهان در کربلا نشان‌دهنده وحدت و اتحاد همه‌جانبه مسلمانان است و در این روز تاریخی کشورهای غربی و حامی تروریست با دیدن همبستگی مسلمانان لرزه به جانشان افتاد.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین بیان کرد: دشمنان با گسترش فضای مجازی و ایجاد شبهات جوانان را تحت تأثیر قرار می‌دهند و سبب رواج بی‌دینی در بین نسل‌ جدید می‌شوند.

وی اظهار کرد: شرایط امروز بسیار حساس است و باید دست در دست هم دهیم و در بحث روشنگری خانواده‌ها تلاش کنیم، زیرا دشمن تمام تلاش خود را بکار بسته تا با هدف قرار دادن جوانان و خانواده‌ها و شبهه افکنی سبب از هم پاشیدگی خانواده‌ها و بی ایمانی فرزندان شود.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: امروز کار فرهنگی سخت و دشوار است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha