دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دوره تخصصی قرآن و جامعه‌پردازی

حوزه/ اولین دوره تخصصی قرآن و جامعه‌پردازی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاسمیان، دکتر عادل پیغامی و برخی از اساتید مبرز توسط مرکز مطالعات رواسی و با همکاری حوزه علمیه مشکات برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اولین دوره تخصصی قرآن و جامعه‌پردازی در تاریخ ۵ الی ۸ شهریور ماه توسط مرکز مطالعات رواسی و با همکاری حوزه علمیه مشکات برگزار می‌گردد.

بر اساس این گزارش: عناوین کارگاه و نام اساتیدی که در این دوره حضور دارند عبارتند از: دکتر عادل پیغامی: نظام‌سازی قرآن بنیان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاسمیان: قرآن و حکمرانی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهمنی: نظریه‌پردازی شهید صدر و امتدادات اجتماعی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سوزنچی: تفاوت مفهوم خانواده در اسلام و مدرنیته و ثمراتش در قانون‌گذاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین انصاریان: نظام‌واره اندیشه دینی نزد اندیشمندان معاصر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبداللهی: نظام‌سازی از منظر فقه سرپرستی و نظام قانون شریعت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت‌پور: تفسیر تنزیلی روش‌گانی برای تحوّل فرهنگی و دکتر قاسم درزی: مطالعات رشته‌ای قرآن کریم؛ مفهوم‌شناسی و آسیب‌شناسی.
علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۳ شهریور ماه با مراجعه به لینک http://B۲n.ir/ravasi برای حضور در این دوره که از تاریخ الی ۵ الی ۸ شهریور به صورت مجازی برگزار می‌گردد، ثبت‌نام کنند.

در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه معتبر اعطا خواهد شد و ضمنا جهت اطلاع بیشتر می‌توانید به شماره ۰۹۱۳۹۱۲۳۱۲۸ در واتساپ پیام دهید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha