یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی هفته دولت را به خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی هفته دولت را به خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام حسین (ع) می فرمایند: إنَّ حَوائِجَ النّاسِ إلَیکُم مِن نِعَمِ اللّهِ عَلَیکُم، فَلا تَمَلُّوا النِّعَمَ فَتَجوزُوا النِّعَمَ؛

(نیازهای مردم به شما، از نعمت های خداوند بر شماست، پس از نعمت ها ملول نشوید (و آنها را برآورده سازید) وگرنه از دست می روند.)

هفته اول شهریور هر سال یادآور فداکاری‌های فرزندان خدمتگزار، پاک‌نهاد و گرانقدر انقلاب و تداعی‌کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان والامقام «محمدعلی رجایی رییس جمهور» و « حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد باهنر نخست وزیر» است. بزرگ‌مردانی که خدمتگزاری بی‌ادعا به مردم؛ سیره، منش و روش آنان بود و تلاش‌ها و فداکاری‌هایی که در راه خدا و برای ساختن ایرانی سربلند و آباد انجام دادند، شایسته تکریم و قدردانی است و نفرت و انزجار از آن منافقین تبهکاری است که مردم را از این دو خدمتگزار بی نظیر محروم کردند.

معانی ارزشمندی که پس از شهادت این شهدای بزرگوار برای همه‌ خدمتگزاران جلوه گری می کند همواره روشنی‌بخش راه و مسیری است که دولت‌های جمهوری اسلامی یکی پس از دیگری آن را باید طی کنند تا این ملت بزرگ به ارتقاء فرهنگی و پیشرفت اقتصادی نائل شود.

بی‌شک شهادت این عزیزان، همواره الهام‌بخش کوشش‌ها و خدماتی است که دولتمردان نظام اسلامی برای تعالی‌ و کمال‌ جامعه و پیشرفت و توسعه آن، انجام می‌دهند.

به طور یقین در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران با پیروی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت و این دو شهید خدمتگزار روش و منش آنان را الگوی همیشگی خود قرار می دهند و در راستای تحقق سند چشم‌انداز بیست ساله کشور با محوریت حمایت از تولید دانش بنیان، ایجاد اشتغال و رشد سرمایه‌گذاری قدم بردارند و غبار تورم و بیکاری آزار دهنده را از چهره این استان پاک کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت،شهیدان محمد علی رجایی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر باهنر،هفته دولت را به همه دولتمردان ،کارمندان خدوم و متعهد در سطح کشور و در استان لرستان تبریک عرض نموده،موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های بلند امامین انقلاب اسلامی از خداوند متعال درخواست می نمایم.

سید احمد رضا شاهرخی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha