شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
افتتاح مسجد امام رضا(ع) کوی اساتید خرم آباد

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی در مراسم افتتاح مسجد امام رضا(ع) کوی اساتید خرم آباد، خواستار کمک مسئولان به حل مشکلات مساجد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در مراسم افتتاح مسجد امام رضا(ع) منطقه کوی اساتید خرم آباد، اظهار داشت: مسجد از ابتکارات اسلام است، در ادیان مختلف و دین اسلام اجتماعات گوناگونی داریم، ولی اجتماعی که در مسجد شکل بگیرد با حول محور ذکر و یاد و نام خدا، اجتماعی متفاوت با بقیه است.

وی ادامه داد: مساجد ارتقای فرهنگی و دینی را به همراه دارند و در هر جا مسجد فعالی شکل بگیرد طبیعتا آن محل از آسیب های اجتماعی مصون خواهد بود.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: مساجد خانه خدا هستند و هر محل وقتی مسجدی داشته باشد خانه خداست، لذا مردم علاقمند به حضور در مساجد هستند و از برنامه های دینی، مذهبی و اجتماعی آن بهره می برند.

حجت الاسلام شاهرخی خاطرنشان کرد: مساجد هم نواقصی دارند که با سازمان برنامه و بودجه و استاندار صحبت کردیم و قول داده شده ردیفی را برای برخی از مساجد لحاظ کنند که با مبالغ اندکی مشکلات آنها برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: ظرف هفته های آینده مساجدی که با مبالغ محدود رفع مشکل می شود در دستور کار قرار می گیرند و باید مسیر را ادامه دهیم تا به قله های رفیع فرهنگی و پیشرفت اقتصادی نائل شویم.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان گفت: آینده برای ما روشن است که قله های پیروزی را فتح می کنیم و همانطور که طی این سالها جمهوری اسلامی موفق عمل کرده است، در ادامه مسیر هم با رهبری مقام معظم رهبری و پایبندی همه مردم به آرمانها و ارزش های اسلامی به نقطه پیروزی هم خواهیم رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha