چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
رویداد پژوهشی

حوزه/ پیش رویداد پژوهشی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها روزهای ۷ و ۸ شهریور در قالب ۴ کارگاه دانش افزایی برگزار می‌شود.

خانم معصومه فراهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری رویداد پژوهشی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: نخستین رویداد پژوهشی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «رسالت زن تراز انقلاب اسلامی در جهاد تبیین» و رویکرد گفت و گو محور ویژه طلاب، اساتید و پژوهشگران برگزار می‌شود.

مدیر رویداد پژوهشی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه بیش از صد نفر از اساتید، طلاب و پژوهشگران در رویداد پژوهشی ثبت نام کردند، اظهار داشت: پیش از برگزاری رویداد، پیش رویداد پژوهشی روزهای یکشنبه و دوشنبه ۷ و ۸ شهریور در قالب کارگاه‌های دانش افزایی برگزار می‌شود.

فراهانی افزود: کارگاه «آشنایی با اصول سخنوری و فن بیان» و کارگاه «آشنایی با اصول و فنون مناظره» از جمله کارگاه‌هایی هستند که روز یکشنبه ۶ شهریور ساعت ۱۰ تا ۱۳:۳۰ تشکیل می‌شود و دکتر حسن فانیدپور مسئول اداره طراحی و تدوین آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران در این دو کارگاه حضور دارد.

وی اضافه کرد: کارگاه «آشنایی با اسلوب و شیوه‌های ارائه علمی در کرسی‌های آزاد اندیشی» از دیگر کارگاه‌های پیش رویداد پژوهشی است که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رنجبر حسینی استادیار وعضو هیئت علمی تمام وقت دانشگاه قرآن و حدیث روز دوشنبه ۷ شهریور ساعت ۸ تا ۱۰ برگزار می‌شود.

مدیر رویداد پژوهشی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: آخرین کارگاه پیش رویداد آموزشی، کارگاه «اصول و شیوه‌های نقد و داوری در کرسی‌های آزاد اندیشی» است که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رضا حبیبی روز دوشنبه ۷ شهریور ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۳ تشکیل می‌شود.

فراهانی یادآور شد: رویداد پژوهشی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها روزهای ۱۴ تا ۱۶ شهریور در قالب کرسی و میزگرد علمی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha