یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عزیز نصیرزاده

حوزه/ امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: باید به خوبی بدانیم که امروز اسلام به دلیل ریخته شدن خون‌های شهدا سربلند و پیروز است و ایران اسلامی به برکت خون شهدای دفاع مقدس امروز به عنوان یک ابر قدرت در دنیا قد علم کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده، جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، در دیدار با خانواده شهیدان داوری گفت: باید به خوبی بدانیم که امروز اسلام به دلیل ریخته شدن خون‌های شهدا سربلند و پیروز است و ایران اسلامی به برکت خون شهدای دفاع مقدس امروز به عنوان یک ابر قدرت در دنیا قد علم کرده است.

وی یکی از بزرگترین ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و اظهار کرد: قدرت و امنیت کشور را به برکت دفاع شهدا و رزمندگان ولایی به یادگار داریم و اگر امروز از شهدا یاد می‌کنیم برای این است که شاکر این عظمت در درگاه خدا بوده و همه ملت ایران مدیون خانواده شهدا و جانبازان بویژه خانواده شهدای دفاع مقدس هستند.

امیر سرتیپ نصیرزاده با تجلیل از نقش مادران و خانواده معظم شهدا گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامی که به برکت خون شهدا استوار مانده است مرهون صبوری، شکیبایی و ایثار زینب گونه مادران شهداست.

بر پایه این گزارش، شهید حسین داوری یازدهم آبان ۱۳۴۰، در تهران چشم به جهان گشود. دانشجوی کارشناسی در رشته ریاضی و ستوان یکم ارتش بود. به عنوان ارتشی در جبهه حضور یافت و نوزدهم شهریور ۱۳۶۴، در بوکان بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل شد.

همچنین شهید علی اصغر داوری در چهاردهم اسفند ۱۳۴۵، در تهران چشم به جهان گشود. وی تا اول متوسطه درس خواند و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت، پانزدهم مهر ۱۳۶۲، در شمال فکه بر اثر اصابت ترکش توسط نیروهای بعثی عراقی شهید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha