جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
نصیر حسینی

امام جمعه یاسوج گفت: مگر می‌شود سگ دوست و فرزند انسان شود؛ مگر می‌توان سگ را سر سفره آورد؛ ماهانه ۴ تا ۵ میلیون هزینه پزشک و اتاق و غذای سگ می شود آیا انسان عاقل چنین کاری را می‌کند. این کلاس گذاشتن نیست، بلکه بی فرهنگی و نادانی و جهالت محض است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، امروز در خطبه های نماز جمعه یاسوج با اشاره به ۸ شهریور گفت: انفجار دفتر نخست وزیری در سال ۶۰ انجام شد؛ منافقین خبیث ۱۷ هزار شهید ترور از ما گرفتند و امروز مورد حمایت غرب هستند از هر جهت غرب از آنها حفاظت و حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: غربی هایی مدعی حقوق بشر و دموکراسی هستند؛ همه این حرفها دروغ است و دست آنها به خون ملت ایران آغشته است؛ متاسفانه منافقین محبوب استکبار جهانی و دنیای غرب هستند.

امام جمعه یاسوج گفت: هر کسی که شمشیری و تیری به سمت ملت ایران و کشور پرتاب کند محبوب غربی های مستکبر است؛ هر کسی که علیه اهداف آنها در دنیا اقدامی انجام دهد و یا مستقل باشد؛ دشمن آمریکا و غربی‌هاست. آمریکا در ریختن خون ملت‌های مظلوم جهان شریک است.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه به ولادت امام محمد باقر(ع) اشاره کرد و گفت: خوشا به حال کسانی که معتقد به امامت و ولایت ائمه(ع) هستند؛ آن‌ها حجت‌الله هستند.

وی در ادامه با اشاره به هفته بانکداری اسلامی و بدون ربا، گفت: به اعتقاد کارشناسان تاکنون نتوانسته‌ایم بانکداری اسلامی را در کشور اجرا کنیم، این وضعیت خوبی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با انتقاد شدید از سگ گردانی، گفت: سگ گردانی با فرهنگ ایرانی و اسلامی و بومی ما هیچگونه مطابقتی ندارد؛ مگر سگ چه ارزشی دارد که آن را در خانه های خودمان جا بدهیم. در گذشته ها از سگ نگهبان گله و خانه استفاده می شد نه اینکه به عنوان فرزند و همبازی از آن استفاده کنند.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه گفت: مگر میشود سگ دوست و فرزند انسان شود؛ مگر می‌توان سگ را سر سفره آورد؛ ادرار و مدفوع سگ نجس و حرام است؛ اگر بدن سگ رطوبت پیدا کند لباس و دست انسان نجس می‌شود؛ روایت داریم در خانه ای که سگ ورود پیدا می‌کند فرشتگان در آن خانه حضور نخواهند کرد.

حسینی یادآور شد: ماهانه ۴ تا ۵ میلیون هزینه پزشک و اتاق و غذای سگ می شود آیا انسان عاقل چنین کاری را می‌کند. این کلاس گذاشتن نیست، بلکه بی فرهنگی و نادانی و جهالت محض است.

وی گفت: انسانی که وضع خوبی دارد و سگ هم پرورش می‌دهد به جای آن همنوعان و دختر و پسر جوان ها را کمک کند که دنبال ازدواج هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha