یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین آقا جانپور

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور گفت: نقش برجسته‌ی آیت الله ناصری، این عالم بزرگوار در دفاع از اسلام ناب محمدی و ولایت مطلقه‌ی فقیه و حمایت های  تاثیرگذار از لزوم ارتقاء توانمندی های صنعت دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات نظام سلطه در یادها و خاطره ها می ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی درگذشت روحانی عالی قدر و استاد اخلاق، حضرت آیت الله ناصری را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ

با تأسف و اندوه فراوان، با خبر شدیم عالم ربانی و معلم اخلاق و ادب و تواضع حضرت آیت الله محمدعلی ناصری رضوان الله تعالی علیه دار فانی را وداع گفته و به دیار باقی سفر کرده اند.

اینجانب مصیبت فقدان این عارف روشن ضمیر را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، علمای اعلام و مراجع عظام و شاگردان و ارادتمندان و مستفیضان از نَفَس گرم او بویژه به حوزه علمیه اصفهان، مردم شریف و ولایتمدار این استان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

نقش برجسته ی این عالم بزرگوار در دفاع از اسلام ناب محمدی و ولایت مطلقه ی فقیه و حمایت های تأثیرگذار از لزوم ارتقاء توانمندی های صنعت دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات نظام سلطه در یادها و خاطره ها می ماند. روحش شاد و یادش گرامی باد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سیدضیاءالدین آقاجان پور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha