سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
استاد علی اکبر رشاد

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران گفت: خطابات زلال از دل برخاسته‌ی آیت الله ناصری این مدرس مبرز حوزه، کام‌های تشنه‌ی جویندگان معرفت و معنویت، بویژه جوانان را، در سراسر کشور سیراب می‌ساخت. فقدان این عالم الاهی مایه‌ی خسارت معنوی جبران‌ناپذیری در جامعه‌ی حوزوی و دانشگاهی و طبقات جوان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، استاد علی اکبر رشاد، رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران، در پیامی رحلت استاد اخلاق و عالم عامل آیت الله ناصری را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم مجاهد، سالک متواضع، استاد برجسته اخلاق، حضرت آیت الله ناصری اصفهانی دولت آبادی (قدّس الله نفسه الزکیه) مایه‌ی تاسف و تاثر شدید شد.

او از پیشتازان نهضت امام خمینی (ره) و پشتوانه‌های معنوی نظام اسلامی و همراهان راسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی بشمار می‌رفت، و محضر برکت‌ آثارش منشا خدمات علمی ماندگاری در حوزه علمیه فخیم و فاخر اصفهان بود، و وجود ذی‌جودش طی سنوات متمادی ملجأ مستمندان در آن خطه خطیر قلمداد می شد.

خطابات زلال از دل برخاسته‌ی این مدرس مبرز حوزه، کام‌های تشنه‌ی جویندگان معرفت و معنویت، بویژه جوانان را، در سراسر کشور سیراب می‌ساخت. فقدان این عالم الاهی مایه‌ی خسارت معنوی جبران‌ناپذیری در جامعه‌ی حوزوی و دانشگاهی و طبقات جوان است.

اینجانب از سوی خود و ارکان حوزه‌ی عریق و عظیم تهران، این حادثه‌ی مؤلمه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله الوارف) و دیگر مراجع عظام، خاصه مرجع مجاهد و زعیم حکیم حوزه علمیه‌ی اصفهان حضرت آیت الله مظاهری، و نیز تلامذه و ارادتمندان و بیت مکرم آن راحل رستگار تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای آن مرحوم مغفرت و علو مرتبت مسالت می‌کنم، و برای بازماندگان سوگوار، صبر و اجر مسئلت دارم.

حشره الله مع سید الشهداء و الأحرار و اصحابه الأبرار و اسکنه فسیح جنانه.

علی اکبر رشاد

۴/۶/۱۴۰۱ شمسی، مطابق بیست و هشتم محرم ۱۴۴۴

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha