دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تسلیت

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا بهرامی در پیامی ارتحال عالم ربانی و سالک الی‌الله آیت‌الل حاج شیخ محمدعلی ناصری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال ملکوتی عالم ربانی، عارف عامل، استاد اخلاق و عرفان برجسته حوزه‌های علمیه حضرت آیت الله محمدعلی ناصری دولت آبادی حقیقتا موجب تأسف و حزن و اندوه همه مشتاقان، شاگردان و دوست داران ایشان و مردم شریف اصفهان شده است.

حضرت آیت الله ناصری که مؤسس مدارس علمیه متعدد از جمله حوزه علمیه خواهران دولت آباد بودند و زحمات بسیاری در مسیر توسعه مدارس علمیه و حوزه‌های علمیه و جذب استعدادها و جوانان مستعد و ارزشمند به حوزه‌های علمیه متحمل شدند.

ساده زیستی، تقوا، مردمی بودن، توجه به نیازهای معنوی و فکری جامعه از جمله ویژگی‌های این عارف بزرگ و عالم عامل بود. دروس اخلاق ایشان ملجأ و پناهگاهی برای عموم مردم و مرجعی برای رفع نیازهای معنوی جامعه بود و به ویژه در ظهرهای ماه مبارک رمضان شاهد خیل مشتاقان به معارف اهل بیت(ع) در پای منبر ایشان و جذب جوانان به این دریای عظیم معرفت بودیم.

اینجانب، ضمن عرض تسلیت به محضر امام زمان(عج) و عرض تسلیت خدمت بیت حضرت آیت الله ناصری، شاگردان و مردم اصفهان، آرزوی علو درجات برای این استاد برجسته عرفان و اخلاق و سالک صراط حق و مسیر الی الله داشته و برای همه علمای جهان تشیع آرزوی سلامتی و عمری طولانی و با عزت دارد.

غلامرضا بهرامی
مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha