شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجره

حوزه / طلابی که کد ارزیابی تحصیلی آنها (۵۲۹ یا ۵۳۰) می‌باشد، می‌توانند از طریق سامانه پیشخوان امور طلاب خوابگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، طلابی که کد ارزیابی تحصیلی آنها (۵۲۹ یا ۵۳۰) می‌باشد، می‌توانند از طریق سامانه پیشخوان امور طلاب خوابگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

بر اساس این گزارش واجدان این شرایط عبارت هستند از: عدم استفاده بیش از ۵ سال از حجره؛ فعال بودن پرونده آموزشی (داشتن انتخاب واحد در سال تحصیلی جاری)؛ عدم سنوات تحصیلی (هر سه سال حداقل دو پایه را به اتمام رسانده باشد)؛ عدم منع از تحصیل توسط مرکز امور صیانتی و طلاب متأهل در صورتی که از تاریخ عقد آن‌ها بیش از یکسال نگذشته باشد.

شرایط درخواست اسکان در خوابگاه‌ اعلام شد+ لیست مدارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • 22 IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    2 0
    بنده از خوابگاه استفاده نمیکنم ولی حقیقتا دوستان مستقر در خوابگاه با مشکلات متعددی رو به رو هستند که همه آنها ناشی از ضعف مدیریت نیروی انسانی است. مثلا به طلبه میگویند اگر میخواهی در خوابگاه ما باشی، باید درس هم در همین مدرسه شرکت کنی؟؟؟؟ و...
  • m IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    1 0
    از سویی اعلام شروع مدارس را از پنجم شهریور اعلام میکنند از سوی دیگر هنوز سایت مشکل داره و با مدیران ناهماهنگی هست و طلاب شهرستانی آواره در پی حجره در بین خواتگاهها سرگردانند و برخی خوابگاهها مثا عسکریین بسیار نامناسب است وای کاش مدیران قبل از اغلام خوابگاه سری به آنجاها میزدند .آیا خودشان میتوانند آنجا ساکن شوند؟؟؟؟؟؟ در این اوضاع نایسامان اقتصادی چرا باید طلاب سرگردان خواتگاه باشند؟؟؟؟؟