شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1041477
۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴
نوشته ماهانه مبلغین مرکزی

حوزه/ مبلغین طرح های بینات، امین، هجرت و نسیم رحمت در هم‌اندیشی ماهانه معاونت تبلیغ استان مرکزی بر لزوم پیگیری جهاد تبیین تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، هم اندیشی مبلغین استان مرکزی روز دوشنبه ۵ شهریور با محور جهاد تبیین، حکمرانی روستایی و مبانی تسهیل‌گری، در سالن اجتماعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اراک برگزار شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت:جلسات ماهانه هم‌اندیشی با مبلغین استان فرصت بسیار ارزشمندی برای بررسی نقاط ضعف و قوت فعالیت های تبلیغی طلاب جهادگر است و علاوه بر این دریافت نظرات و پیشنهادات روحانیون و طلاب فعال در عرصه تبلیغ و جهاد تبیین قطعا در برنامه‌ریزی های معاونت تبلیغ راهگشا خواهد بود.

وی افزود: این جلسه با همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی و با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی، ویژه مبلغین عزیز استان در طرح های تبلیغی معاونت تبلیغ،از جمله طرح های امین، بینات، هجرت، نسیم رحمت و...برگزار می‌شود.

حجت الاسلام زمانی با اشاره به محتوای جلسات ماهانه هم‌اندیشی معاونت تبلیغ گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه های جهاد تبیین، رسانه، اشتغال و اقتصاد مقاومتی و همچنین بررسی شیوه ها و ابرازهای نوین تبلیغی از جمله مسائلی است که در این جلسات مطرح می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha