یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در دیدار با رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت: انتظار می رود در راستای ایجاد اشتغال و تقویت بنیه اقتصادی در استان اقدامات چشمگیری صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، ساعاتی پیش محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان در دفتر امام جمعه خرم آباد دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: محمد اسلامی قبلا ، مسئول ستاد اقتصاد مقاومتی استان بودند و به لرستان رفت و آمد داشت و تا حدودی با مشکلات استان آشنا هستند.

امام جمعه خرم آباد خاطر نشان کرد: رئیس سازمان انرژی اتمی با مسائل و مشکلات استان آشنا است و انتظار می رود در راستای ایجاد اشتغال و تقویت بنیه اقتصادی در استان اقدامات چشمگیری صورت بگیرد.

در ادامه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه در حوزه های کشاورزی و سلامت و همچنین سایر حوزه‌ها، فعالیت های را آغاز کرده ایم، اظهار داشت:در حوزه پلاسمای سرد که دستاورد بزرگی بوده موفقیت هایی داشته ایم.

اسلامی دستاورد در حوزه های پلاسما تراپی در راستای درمان سرطان سینه بانوان، راه اندازی قطعه غربالگری نوزادان برای تشخیص بیماری های متابولیک، ساخت داروهای مبارزه با آفات کشاورزی و باغداری و همچنین افزایش تولید برق و ... را از دستاوردهای مهم سازمان انرژی اتمی برشمرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha