جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام پور آرین

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰۰ نفر از بانوان در سطح استان در سامانه مهرواره بانور ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام یوسف پورآرین، امروز در جلسه هماهنگی برنامه های مهرواره بانور که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزارشد گفت: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری خانواده یکی از موضوعات مهمی است که امروز مورد هدف دشمن قرار گرفته و دشمن سعی دارد با روش‌های مختلفی از جمله کاهش تعهدات و کم ارزش کردن روابط سالم درون خانواده‌ها، تیشه به ریشه این نهاد ارزشمند بزند، به همین دلیل موضوع خانواده برای مهرواره انتخاب شده است.

حجت الاسلام پورآرین خاطرنشان کرد: تقویت بنیان خانواده و سالم سازی فضای خانواده ها در محله ها، ایجاد امید در محله و فعال سازی ظرفیت بانوان خصوصا بانوان مسجدی در حل مسائل خانواده از اهداف مهرواره بانور می باشد.

وی ادامه داد: مهرواره با نور با موضوعات خانواده در ۷ محور و ۴۴ مسئله دسته بندی شده که کنشگران می‌توانند با انتخاب هر مسئله‌ای که مایل به حل آن هستند، در این مهرواره شرکت نمایند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: محورهای مهرواره بانور حل مسائل محله در حوزه های تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده و سبک زندگی ایرانی و مقابله با رواج سبک زندگی غربی در خانواده و ثبت خاطرات زندگی شریکه الامامان (همسران امامان) و بانوان مسجدی در رابطه با زندگی بانوان و حل مسائل محل در حوزه مسجد می باشد و در این راستا تعاملاتی با دستگاههای مختلف نظیر امور بانوان استانداری، مرکز خدمات حوزه های علمیه، کانون فرهنگی هنری مساجد، حوزه های علمیه، بسیج جامعه زنان، صدا و سیما، دادگستری، امور مساجد، جبهه فرهنگی، ورزش و جوانان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری صورت گرفته که از ظرفیت تمام دستگاهها جهت پای کار آمدن بانوان فعال در استان استفاده گردد.

وی اظهار کرد: طبق آمار رسیده تاکنون بیش از ۱۰۰۰ نفر از بانوان در سطح استان در سامانه جشنواره مهرواره بانور ثبت نام کردند.

حجت الاسلام پورآرین عنوان کرد: فرصت ثبت نام بانوان کنشگر در مهرواره تا پایان شهریور ماه می باشد که با ارسال عدد ۱ به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵ مسائل و خاطرات خود را ثبت نمایند. در نهایت اختتامیه ای در سطح استان برگزار و از برگزیدگان در سطح استان و شهرستانها و کشور تقدیر بعمل خواهد آمد.

ثبت نام ۱۰۰۰ نفر از بانوان در سامانه مهرواره بانور

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha