چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
ر

حوزه/ حجت الاسلام علی مرادزاده آرانی در ۱۶ سالگی عازم جبهه شد و در عملیات کربلای چهار در منطقه ام الرساس از ناحیه کمر، سر و گوش مجروح و به اسارت نیروهای بعث عراق در آمد و ۴۴ ماه مفقودالاثر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان طی آیینی با حضور مدیران مدارس علمیه امیرالمومنین(ع) و المهدی(عج)، دادستان عمومی و انقلاب کاشان و مدیران شهری و مردم آران و بیدگل از حجت الاسلام علی مرادزاده آرانی آزاده سرافراز تجلیل شد.

حجت الاسلام علی مرادزاده در این مراسم گفت: در سن ۱۶ سالگی عازم جبهه شدم و در عملیات کربلای چهار در منطقه ام الرساس به عنوان تخریبچی شرکت کردم و از ناحیه کمر، سر و گوش مجروح و به اسارت نیروهای بعث عراق در آمدم و ۴۴ ماه به عنوان مفقودالاثر در اسارت نیروهای بعثی عراق بودم.

این روحانی جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس در ادامه با بیان اینکه در اردوگاه ۱۱ تکریت به عنوان مفقودالاثر دوران اسارت خود را سپری کردم، افزود: دوران اسارت را با نخبگان سپری کردم و از آنها آموزه های فراوان علمی و دینی فراوانی را فرا گرفتم و به محض اینکه از اسارت آزاد شدم هرچند زمینه هم برای جذب و استخدام آزادگان در ادارات و نهادهای دولتی وجود داشت، ولی بدون در نظر گرفتن اینگونه مزایا وارد حوزه علمیه شدم.

حجت الاسلام مرادزاده با بیان اینکه از سال ۱۳۶۹ تاکنون در حوزه علمیه مشغول تحصیل و تدریس می باشم، به سابقه ۱۷ ساله تدریس خود در مدارس علمیه خواهران و برادران آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: مدتی در جامعة المصطفی و ۹ سال نیز در حوزه علمیه قم مشغول تدریس بوده ام.

حسن کشایی آرانی، نویسنده‌ کتاب عکس دسته جمعی که روایتی از زندگی حجت الاسلام علی مرادزاده قبل، حین و بعد از دوران چهارساله اسارت در زندان ها رژیم بعثی عراق است، هم در این مراسم گفت: همه ما به رزمندگان، جانبازان آزادگان و شهداء مدیون هستیم.

در پایان از کتاب عکس دسته جمعی رونمایی شد و با تقدیم لوح و هدایایی از حجت الاسلام علی مرادزاده آرانی و حسن کشایی آرانی نویسنده کتاب تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha