دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهید رجایی و شهید باهنر

حوزه/ مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: شهیدان رجایی و باهنر نماد بارز یک مدیر و مسئول انقلابی و اسلامی هستند که برای اهداف عالیه این نظام حاضر شدند که جان خود را وقف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدمحمد نبوی امروز در نشستی با طلاب مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج ضمن تبریک هفته دولت، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر که به دست بدترین انسان های زمانه خویش به شهادت رسیدند با خدماتی که صادقانه به ملت ایران داشتند برای همیشه نامشان در دل همه ما زنده خواهد بود.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: مدت خدمت این دو شهید عزیز بسیار کم بود، ولی خدمات و کارهایی که در راستای خدمت به ملت و انقلاب انجام دادند به حدی بزرگ و کارآمد بود که هنوز طرح های ارائه شده از سوی این شهیدان در کشور ماندگار و در حال انجام است.

استاد حوزه علمیه کردستان گفت: شهیدان رجایی و باهنر نماد بارز مدیر و مسئول انقلابی و اسلامی هستند که برای اهداف عالیه این نظام حاضر شدند که جان خود را وقف کنند.

حجت الاسلام نبوی افزود: امروز مدیران و مسئولان ما باید زندگی و منش بزرگانی همانند شهید رجایی و باهنر را الگوی خدمت رسانی به ملت ایران قرار دهند، خدمت به ملت قدرشناس ایران نه تنها یک وظیفه است، بلکه جهاد محسوب می شود.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج خاطرنشان کرد: هر کسی در هر پستی که دارد باید به نحو احسن کارش را انجام دهد و از فرصتی که خداوند برای خدمتگزاری به خلق در اختیارش قرار داده است، نهایت استفاده را ببرید و در این میان روحانیون و علما دین می توانند در این عصر متلاطم بزرگترین خدمت ها را به بشریت داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha