جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بدون گذرنامه به مهران نیایید

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا بر لزوم همراه داشتن گذرنامه معتبر یا برگ ویژه تردد اربعین برای عبور از مرز و عزیمت به کشور عراق تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار مهدی حاجیان معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فراجا درباره عبور زائرین اربعین از مرزها اعلام کرد: زائرانی که به مرز مراجعه می کنند حتما گذرنامه معتبر یا برگ ویژه تردد اربعین (برگ گذر موقت ویژه اربعین) و یا گذرنامه تمدید شده را به همراه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه افراد فاقد مدارک امکان و اجازه عبور از مرز و عزیمت به عتبات عالیات را ندارند، ادامه داد: زوار عزیز برای سفر باید در سامانه "سماح" ثبت نام کنند و حتما برگ ثبت نام را موقع خروج از کشور، به همراه داشته باشند.

افزایش ساعت کاری دفاتر پلیس+۱۰

مهدی سید هاشمی، مدیر عامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی هم در ارتباط با نحوه خدمات رسانی دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی (پلیس+۱۰) گفت: در حال حاضر حدود یک هزار و ۱۰۰ دفتر خدمات الکترونیکی انتظامی سراسر کشور در حال فعالیت و ارائه خدمات به مردم هستند.

به گفته مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی، دفاتر پلیس +۱۰ از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۸ عصر آماده ارائه خدمات به مردم هستند و برای هموطنانی که بعد از ساعت ۱۸ در دفاتر حضور داشته باشند تا آخرین نفر خدمات ارائه می دهند.

وی افزود: در کل کشور حدودا بیش از ۳ هزار نفر کاربر برای تسریع در صدور گذرنامه (ثبت، درخواست گذرنامه و برگ تردد) در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سلطان شیخی کبیر IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    0 1
    برگ ویژه ترددکربلا
  • محمودسالاری IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    0 0
    بسیارعالی
  • علی درتومی IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    3 0
    گذرنامه پسرم نیومده چیکار کنم